Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@13:29:11 GMT

برگزاری اعتراضات ضد محدودیت های کرونایی در شهرهای آلمان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۷۴۸۱

برگزاری اعتراضات ضد محدودیت های کرونایی در شهرهای آلمان

روز گذشته در بسیاری از شهرهای آلمان اعتراضات گسترده ضد محدودیت‌های کرونایی برگزار شد و جرائم و نقض قوانین زیادی از طرف معترضان توسط پلیس ثبت شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "پاسایر نویه پرسه"، روز گذشته با وجود ممنوعیت برگزاری اعتراضات در بسیاری از شهرهای آلمان اعتراضات ضد محدودیت های کرونایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس از تجمع حدود هزار شرکت کننده در اشتوتگارت خبر داد.

در درسدن هم پلیس از یک تجمع اعتراضی ضد محدودیت های کرونایی خبر داد.

در ارفورت هم تجمعی بخصوص از طرف نیروهای افراطی برگزار شد که از طرف نیروهای پلیس مهار شد. در این تجمع جرائم زیادی ثبت شد.

در شهر ماینتس آلمان هم با وجود ممنوعیت اعتراضات تجمعی اعتراضی برگزار شد و برخی جرائم از طرف معترضان ثبت شد که تحقیقات درباره آن در حال انجام است.

تجمعات دیگری در هایدلبرگ، ویسبادن، زاربروکن، دوسلدورف و برخی مناطق دیگر هم از طرف پلیس گزارش شد.

در اعتراضاتی علیه محدودیت های کرونایی در برمن هم پلیس مواردی از نقض قوانین از طرف شرکت کنندگان را گزارش داد. بر اساس اطلاعات پلیس بسیاری از معترضان قواعد فاصله گذاری را رعایت نکرده و از ماسک استفاده نمی کردند.

وزیر دادگستری آلمان روز گذشته پلیس این کشور را به در پیش گرفتن اقدامات سخت علیه معترضین به محدودیت‌های کرونایی فراخواند.

کرونا در اروپا| از برکناری وزیر بهداشت رومانی تا کاهش پیش‌بینی رشد اقتصادی آلمان

این مقام آلمانی اعلام کرده است وقتی صحبت از جرائم و یا نقض گسترده قواعد محافظت در برابر این پاندمی است باید خط قرمز واضحی ترسیم شود و به‌طور مداوم ادامه یابد.

اخیرا به دلیل افزایش چشمگیر آمار مبتلایان به کووید19 در آلمان دولت طرح موسوم به ترمز اضطراری برای اعمال محدودیت های سخت تر سراسری برای مهار کرونا را در دستور کار قرار داده است.

انستیتو رابرت کخ آلمان صبح امروز از ابتلای 19185 مورد جدید ابتلا به کرونا در این کشور و 67 مرگ کرونایی جدید خبر داد. به این ترتیب نرخ مبتلایان در این کشور به ازای هر 100 هزار نفر به 162.3 افزایش پیدا کرده است.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در آلمان 3137907 نفر به کرونا مبتلا شده و 80526 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار آلمان ویروس کرونا اخبار آلمان ضد محدودیت های کرونایی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران

فرمانده پلیس راه استان مازندران، گفت: محدودیت‌های ترافیکی تا شنبه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ یدالله جهان‌تاب با تاکید بر اینکه مرکز مدیریت راه‌های کشور برخی محدودیت‌ها را در محورهای مازندران اعمال کرده‌ است، اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی از 29 فروردین آغاز شده و تا شنبه یکم اردیبهشت 1403 در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

وی درباره محدودیت‌های اعلام شده پلیس راه افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 29 فروردین‌ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه یکم اردیبهشت‌ماه از محور‌های هراز، کرج - چالوس، محور تهران - سمنان، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران بیان کرد: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

جهان‌تاب تصریح کرد: محدودیت‌ها در محور کندوان نیز اعمال می‌شود به‌گونه‌ای که محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 31 فروردین‌ماه اعمال می‌شود و از ساعت 14 آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرو  به مقصد چالوس انجام می‌شود.

فرمانده پلیس راه مازندران عنوان کرد: از ساعت 15 از ابتدای پل زنگوله انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس انسداد به صورت کامل خواهد بود و  از ساعت 17 از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌‌شود و همچنین از ساعت 24 طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی یادآور شد: تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 12 از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است، خاطرنشان کرد: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ 1403/01/31 به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

فرمانده پلیس راه مازندران همچنین درباره محدودیت وسایل نقلیه سنگین به استثناء حاملین موادسوختی ویا فاسدشدنی گفت: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

وی افزود: در محور هراز تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد و  تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 29 فروردین و همچنین از ساعت 6 تا 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه 30 و 31 فروردین از محور هراز ممنوع خواهد بود.

وی با توصیه به رانندگان برای رعایت جوانب احتیاط تاکید کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه در جاده‌های مازندران برانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • پلیس بلژیک برای کنفرانس راستگرایان اروپا محدودیت ایجاد کرد
  • (تصاویر) از اهتزاز پرچم حزب‌الله تا آتش زدن پرچم آمریکا در قلب ایالات متحده
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • یک سوم تلفات رانندگی در شهرهای کردستان مربوط به عابران پیاده است
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعلام شد