Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار انتظامی سیستان و بلوچستان مورخ ۲۹ فروردین/از کشف ۲۵هزار لیتر نفت کوره قاچاق در دشتیاری سیستان و بلوچستان تا كشف یک تن و ۶۱۹ کیلو مواد افیونی در عملیات تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان

كشف یک تن و 619 کیلو مواد افیونی در عملیات تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان

–فرمانده انتظامی استان از دستگیری 4 سوداگر مرگ و کشف یک تن و 619 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سردار "احمد طاهری"  در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "سراوان" و "خاش" با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از مناطق مرزی استان به شهرستان خاش و سپس انتقال آن به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.
وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب العبور بین 2 شهرستان، این باند مسلح را که با 2دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور فرعی "سیرکان" به "دموکی" بودند، رویت و به آنها دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره مأموران انتظامی دیدند بدون توجه به ایست پلیس، با تیراندازی به سمت مأموران به سرعت از محل متواری شدند.
وی بیان داشت: در این عملیات مقتدرانه، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در عکس العملی سریع و با رعایت قانون به کارگیری سلاح، با آتش پر حجم خود، خودروهای قاچاقچیان را زمین گیر و ضمن دستگیری 4 سوداگر مرگ، در بازرسی از خودروهای توقیفی از آنها مقدار یک تن و619 کیلو انواع مواد افیونی شامل 857 کیلو تریاک، 665کیلو حشیش، ۷۳ کیلوگرم هروئین و ۲۴ کیلوگرم شیشه را کشف کردند.
سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات، 2 قبضه سلاح کلاش به همراه 66 تیر جنگی کشف شده است،خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند.

 

دستگیری سارق کابل های برق منازل مسکونی در مهرستان

 

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از دستگیری سارق سیم و کابل های برق منازل مسکونی در بخش مرکزی این شهرستان با 9فقره سرقت خبر داد. 
سرهنگ "محمد سرگزی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پي وقوع سریالی سرقت کابل هاي برق منازل مسکونی در بخش مرکزی شهرستان مهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وي افزود :با تلاش هاي کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام تحقيقات تخصصی سارقی حرفه اي  در اين خصوص شناسايي و متهم در عملیاتی ضربتی  دستگير شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان با اشاره به کشف120متر کابل برق مسروقه در بازرسی از منزل این سارق تصریح کرد: متهم که پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره ای جز بیان حقیقت نداشت  به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه به 9 فقره سرقت کابل برق منازل مسکونی در سطح شهرستان مهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ سرگزی در پایان برعزم جدی پلیس دربرخورد با سارقان تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

 

کشف 134 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

 

فرمانده انتظامی استان از کشف 134 هزار لیتر سوخت قاچاق طی هفته گذشته خبر داد. 

سردار "احمد طاهری"  اظهار داشت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمايه هاي ملي، با جدیت، در نقاط مختلف استان به اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده های عملیاتی استان، با شناسایی و تخریب 2 محل دپوی سوخت و در بازرسی از 2 دستگاه تریلی سوخت کش 134 هزار و 556 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: این مقدار سوخت کشف شده شامل 95 هزار و 356 لیتر گازوئیل، 25 هزار لیتر نفت کوره ، 14هزار و 200 لیتر بنزین، بوده که در شهرستان های، خاش، سراوان، زاهدان و دشتیاری کشف شدند.
سردار طاهری با اشاره به توقیف 2دستگاه تریلی حامل سوخت قاچاق، خاطر نشان کرد: در این رابطه 2 باند قاچاق سوخت منهدم و 21 فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی با تأکيد بر اجراي مستمر طرح هاي پاکسازي نقاط آلوده در جهت مبارزه با قاچاقچيان سوخت ، تصريح کرد: يکي از رسالت هاي نيروي انتظامي برقراري نظم و امنيت عمومي است و پليس با تمام توان و اقتداربا افرادی که بخواهند منابع و منافع ملی را به تاراج ببرند قاطعانه برخورد می کند .

 

پایان کار باند سارقان تیر های مخابراتی در قصرقند

 

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند از انهدام باند سارقان تیرهای مخابراتی این شهرستان با بیش از 35 فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ "محمد خبازی"  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی در خصوص خرید و فروش تیرهای مخابراتی مسروقه در یکی از مراکز جمع آوری ضایعات سطح شهر قصرقند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.
وی افزود: پس از بررسی موضوع،  مشخص شد یکی از سارقان تعداد 2 تیر مخابراتی را به این مرکز ضایعاتی فروخته است که در ادامه  با اقدامات تخصصی یک  مالخر و 3 نفر اعضای اصلی این باند سرقت شناسایی و  متهمان با هماهنگی قضایی در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند تصریح کرد: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی  و رو به رو شدن با ادله پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه به 35 فقره سرقت تیر مخابراتی جمعاً به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتراف کردند.
سرهنگ خبازی بیان داشت : در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد سارقان تعداد زیادی از تیر های مسروقه را به شهرستان چابهار منتقل و فروخته اند.
وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و بر هم زنندگان امنیت مردم تأکید و از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: غافلگیرانه مراجع قضائی عملیات ضربتی فرمانده انتظامی شهرستان فرمانده انتظامی استان کیلو مواد افیونی برق منازل مسکونی سیستان و بلوچستان شهرستان مهرستان تکاوران پلیس پلیس آگاهی سوخت قاچاق هزار لیتر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مبارزه با پدیده قاچاق به‌خصوص مواد سوختی، از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس استان در سال‌جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از ۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۵۷۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را ۱۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق به‌خصوص مواد سوختی را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال‌جاری عنوان کرد.

کد خبر 745862

دیگر خبرها

  • کشف سوخت قاچاق در فریمان
  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل