Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ آمارها نشان دهنده خیز افسارگسیخته کرونا در استان ایلام است و برای کنترل اوضاع نیازمند همکاری جدی مردم و مسئولان در اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونا در سطح استان و اعمال محدودیت‌هاست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، آمارها نشان دهنده خیز افسارگسیخته کرونا در استان ایلام است و برای کنترل اوضاع نیازمند همکاری جدی مردم و مسئولان در اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونا در سطح استان و اعمال محدودیت‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این محدودیت‌ها، محدودیت تردد بین شهرستانی و بین استانی است که در استان ایلام از آغاز ورود موج چهارم کرونا در حال انجام است و عوامل انتظامی به دقت بر این قسم از محدودیت‌ها نظارت و به انجام آن مقید هستند.

504 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در فارس پرداخت شدبیمارستان‌های هرمزگان مملو از بیماران کرونایی/ وقوع فاجعه کرونا دور از ذهن نیستبیماران کرونایی مرکزی بیش از 1000 تخت بستری را اشغال کردند/تنها 25 تخت بستری در کل استان باقی مانده است

در این گزارش قسمتی از تلاش‌های انجام شده در راستای اعمال محدودیت‌ها را در قالب ویدئو تدوینی روایت می‌کنیم  امید داریم مردم این هشدارها را جدی‌تر گرفته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سلامت خود و همنوعان به شدت محافظت کنند.

انتهای پیام/180/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام اعمال محدودیت محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال تدریجی محدودیت دریافت خدمات برای اصناف بدون شناسه یکتا

رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد با بیان اینکه ۲۵ اردیبهشت تاریخ قانونی برای تبدیل همه پروانه‌های کسب به شناسه یکتا است، گفت: پس از این تاریخ به صورت تدریجی شاهد قطع خدمات دولتی و حکومتی به واحدهای صنفی بدون شناسه یکتا خواهیم بود. - اخبار اقتصادی -

امیر سیاح رئیس مرکز  ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به سوالی در خصوص صدور تنها 300 هزار شناسه یکتا برای حدود دو میلیون واحد صنفی دارای پروانه و امکان تمدید بازه در نظر گرفته شده در صورت عدم دریافت شناسه توسط تعداد قابل توجهی از اصناف گفت: 25 اردیبهشت ماه تاریخ تعیین شده در قانون است و نمی‌توان آن را تمدید کرد. علت این است که در قانون زمان دقیق تعیین شده است.

نقش موثر اتاق‌های سه‌گانه در تسهیل صدور مجوزها

وی در خصوص راهکار پیش‌بینی شده گفت: قرار است تا پس از این تاریخ به صورت تدریجی شاهد قطع خدمات دولتی و حکومتی به واحدهای صنفی بدون شناسه یکتا باشیم. علت ایجاد محدودیت تدریجی این است که ما قصد ایجاد نارضایتی نداریم بلکه می‌خواهیم مردم را نسبت به دریافت شناسه یکتا ترغیب کنیم.

سیاح در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: از ابتدای سال 1401 یک میلیون و 400 هزار پروانه کسب به شناسه یکتا تبدیل شده است. امیدوار هستیم که در بازه حدود 4 هفته باقی مانده سایر پروانه‌های کسب باقی مانده که حدود دو میلیون واحد هستند نیز شناسه یکتای خود را دریافت کنند.

دو دلیل فرآیند سخت دریافت مجوز جایگاه‌های سوخت

وی در پاسخ به سوالی در مورد علت عدم تسهیل صدور درخواست‌های مجوز ایجادجایگاه‌های سوخت جدید گفت: جایگاه‌های سوخت شرایط خاصی دارند که سبب شده تا هیئت مقررات زدایی بپذیرد مراحل دریافت مجوز آنها سخت باقی بماند. یک مسئله این است که شرکت نفت می‌گوید بیشتر از ظرفیت تولید در حال توزیع هستیم و جایگاه جدید ایجاد نشود.

بحث دیگر این است که اگر جایگاه جدیدی ایجاد شد باید نظارت انجام شود تا شاهد قاچاق سوخت نباشیم. عزیزان شرکت پالایش و پخش قول دادند تا خرداد ماه معیارهای تشخیص صدور مجوز جدید را سامانه‌ای کنند. تا کنون معیارها مشخص بود اما توسط کارشناس بررسی می‌شد.

اهمال‌کاری دستگاه‌ها در اتصال به درگاه ملی مجوزها ادامه داد

رئیس مرکز  ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد در مورد مجوزهایی که هنوز به درگاه ملی مجوزها متصل نشده‌اند، مانند 13 مجوز حوزه میراث فرهنگی، گفت: برخی دستگاه‌ها در انجام وظایف خود اهمال کاری می‌کنند. امیدوار هستیم کار به برخورد کشیده نشود و این دستگاه‌ها به احترام شعار سال، دستور رئیس جمهور و کارآفرینانی که در این شرایط به تلاش‌های خود ادامه می‌دهند عقب‌ماندگی خود را جبران کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • اعمال تدریجی محدودیت دریافت خدمات برای اصناف بدون شناسه یکتا
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • محدودیت های ترافیکی ویژه رژه نیروهای مسلح در ساری