Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - ‌مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: به منظور​ صیانت ​از نیروی کار و تثبیت اشتغال و پایداری تولید و حفظ حیات اقتصادی بنگاهها، سال گذشته به 33 بنگاه اقتصادی مشکل دار در استان کمک شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، "هادی ابراهیمی" با بیان این که پیگیری و حل وفصل مشکلات بنگاههای اقتصادی از اولویت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان است، افزود: این تعداد بنگاه اقتصادی با همکاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروه تخصصی اشتغال و کمیسیون کارگری شورای تأمین استان شناسایی و با اقدامات صورت گرفته، از ریزش مشاغل آنان جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: 3 هزار و 865 کارگر بنگاههای اقتصادی مشکل دار نیز در این مدت از حمایت های لازم برخوردار شدند.
ابراهیمی اظهارکرد: با ارائه آموزش‌ های فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز بازار کار، می‌توان افراد از کار بیکار شده را صاحب شغل کرد و گامی موثر در کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری برداشت که سال گذشته 60 نفر از مقرری بگیران آموزش دیده فنی و حرفه ای در استان مجدد مشغول به کار شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛  دستیار پیشرفت بنیاد تعاون بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، در این نمایشگاه یک روزه که در حاشیه همایش فرماندهان، مسئولان بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات و طرح فدک جامعه زنان بسیج نواحی مقاومت استان گفت: در این رویداد بخشی از دستاورد‌ها وظرفیت‌های کارآفرینی، اشتغال و صنایع دستی اعضای بنیاد تعاون بسیج در سطح نواحی مقاومت بسیج استان  به نمایش گذاشته شد.

عباس کاوه افزود: این نمایشگاه همسو با تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در قالب  ۱۵ غرفه برپا شده است.

دیگر خبرها

  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم