Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:15:36 GMT

عملکرد کشتی همدان در انتخابی تیم ملی امیدوارکننده بود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۷۵۸۰

عملکرد کشتی همدان در انتخابی تیم ملی امیدوارکننده بود

جلال لطیفی روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: در انتخابی تیم ملی به خصوص نوجوانان شاهد برخی اشتباه‌های فنی از سوی کشتی گیران همدانی بودیم و باعث شد تا نتوانند قابلیت‌های خود را به خوبی اثبات کنند.

این مربی کشتی استان همدان افزود: در این رده از انتخابی تیم ملی به دلیل حضور در کمیته فنی نتوانستم شاگردانم را هدایت کنم و همین مساله باعث اشتباه‌های فنی و ناکام ماندن آن‌ها از رسیدن به مدال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تحلیل عملکرد کشتی گیران خود گفت: عباس زندیه باید به عنوان قهرمانی می‌رسید چرا که کمتر از حریفانش نبود اما اشتباه فردی و شتاب زدگی در اجرای فنون باعث شد تا به فینال نرسد و در نهایت سوم شود.

لطیفی کم تجربه بودن سینا زندی دیگر کشتی گیر نوجوان همدانی را عامل شکست او در این مسابقات دانست و افزود: سینا زندی در حالیکه از حریف لرستانی خود پیش بود اما عجولانه کشتی گرفت و باعث باخت خود شد.

وی افزود: این کشتی گیر آینده درخشانی دارد و باید بیشتر تمرین کرده و نواقص خود را برطرف کند اما علی غفاری و آرین رضایی نیز کم تجربه هستند و باید برای رسیدن به شرایط یک کشتی گیر قهرمان بیشتر تمرین داشته باشند.

این مربی و قهرمان سابق کشتی آسیا با اشاره به وضعیت جوانان همدان در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: اغلب کشتی گیران همدانی به دلیل عدم خودباوری مقابل حریفان خود نتیجه را واگذار کردند.

لطیفی افزود: داریوش ولی زاده به دلیل همین نقطه ضعف برابر حریف مازندرانی شکست خورد و البته این باخت تلنگری شد تا او در ادامه عملکرد بهتری داشته باشد و در نهایت عنوان دومی را به دست آورد.

وی بیان کرد: محمد حسینی کشتی‌های خوب و نزدیکی گرفت و سال‌آینده هم در رده سنی جوانان کشتی می‌گیرد اما اگر به دنبال دوبنده تیم ملی است باید بیشتر تلاش کند و آمادگی و تجربه فعلی او کافی نیست.

مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان کشتی آزاد کشور هفته گذشته در تهران و رامسر برگزار شد.

برچسب‌ها همدان لطیفی کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان لطیفی کشتی همدان لطیفی کشتی اخبار کنکور انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی این تصور را داشت که دیوید تیلور در فینال ایکس یا همان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برابر حریفی جوان به نام آرون بروکس مغلوب شود. این اتفاق خیلی راحت تر از آنچه که خود بروکس هم فکرش را می کرد، رقم خورد. 

اما جانشین دیوید تیلور در وزن 86 کیلوگرم المپیک حالا حسن یزدانی یا کامران قاسمپور را به عنوان جدی ترین رقیب خود در المپیک برای رسیدن به قهرمانی پیش رو دارد.

آرون بروکس بلافاصله بعد از کسب عنوان قهرمانی با سوالی در خصوص مواجهه با رقبای ایرانی اش که حسن یزدانی یا کامران قاسمپور هستند، صحبت کرد و واکنش عجیبی هم داشت: " کشتی دوستان ایرانی به زودی شما را می بینم. از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنید!"

این کشتی گیر آمریکایی که احتمالا در سال های اخیر در خصوص حمله برخی کاربران ایرانی به صفحه شخصی دیوید تیلور بعد از پیروزی اش برابر حسن یزدانی چیزهایی شنیده، واکنش طعنه آمیزی به این موضوع داشته است!

او سپس درباره انتخابی بین کامران و حسن هم می گوید: "من نمی دانستم کامران و‌ حسن با هم کشتی دارند! مگر آسیب دیدگی نداشتند؟ به هر دوی آن ها می گویم که موفق باشید."

دیگر خبرها

  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی، برای کاراته کای استان همدان
  • واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود