Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمد علی ریاحی مدیر امور توزیع برق مهرستان  گفت: این پروژه با احداث حجم هفت کیلومتر شبکه، نصب ۱۴۰ پایه فشار متوسط و ضعیف و حفر ۲۰۰ چاله سنگی یکی از پروژه‌های مهم توزیع برق این شهرستان است.

او اعتبار تخصیص داده شده برای این پروژه را حدود ۱۰ میلیارد ریال دانست و بیان کرد: ایجاد نقطه مانور بین خطوط برق شهرستان‌های مهرستان و ایرانشهر، انتقال بار از فیدر ابتر به فیدر زابلی و برقرسانی به روستای اسلام آباد از دیگر اهداف تعریف شده در این پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور توزیع برق مهرستان با بیان اینکه بیش‌از ۹۰ درصد تیر‌های این پروژه به صورت دستی، توسط کارکنان این امور حمل و نصب شده است گفت: با توجه به کوهستانی و سخت گذر بودن مسیر عملیات، امکان تردد جرثقیل و یا هر وسیله نقلیه دیگری وجود ندارد و تمامی تجهیزات و فعالیت‌های انجام شده به صورت پیاده رو و دستی توسط نیرو‌های جهادی این امور انجام شده است.

او بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم تعریف شده در این پروژه برقرسانی به روستای سخت گذر اسلام آباد مهرستان با بهره مندی ۱۵ خانوار است.

ریاحی ادامه داد: با توجه به واقع شدن این روستا در منطقه‌ای کوهستانی و سخت گذر کار برقرسانی به آن به سختی در حال انجام است.

او گفت: با توجه به فعالیت و خدمات دولت، امروز چهره مناطق محروم بهویژه روستا‌ها تغییر کرده و با فراهم شدن زیرساخت‌ها در روستا شاهد مهاجرت معکوس روستاییان به مناطق روستایی هستیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو توزیع برق شرکت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان هشت پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان داشته است، اظهار داشت: یکی از این پروژه‌ها بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد بوده که ابتدا ۲۳ درصد پیشرفت داشت که الان پیشرفت فیزیکی آن به ۶۵ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد تخت‌های این بیمارستان از ۵۱۵ تخت به ۶۱۱ تخت رسیده است، افزود: اگر پرداخت اعتبار این بیمارستان به همین روال باشد، سال آینده افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه بیمارستان «رازی» کوهدشت نیز ۵۵ درصد پیشرفت داشته که اعتبارات آن تأمین نشده است، ادامه داد: اگر اعتبار آن اختصاص پیدا می‌کرد، روند پیشرفت آن بیشتر می‌شد.

دلفان با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این بیمارستان باید از سوی سازمان مدیریت و بخشی هم توسط وزارت بهداشت تأمین می‌شد، گفت: سازمان مدیریت نتوانسته سهم خودش را عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه بیمارستان «گهر» دورود نیز ۲۵۶ تخت دارد و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: سه پروژه دیگر سفر دولت شامل درمانگاه «بزنوید»، «چمن سلطان» و امامزاده «محمدحسن» تکمیل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: همچنین زایشگاه خرم‌آباد که جز مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان بوده نیز عملیاتی و تکمیل شده است.

کد خبر 6087655

دیگر خبرها

  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • بیش از ۸۰ درصد واحدهای زلزله زده درخوی بازسازی شد
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان