Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اظهار کرد: در ایام نوروز متروی تهران روزانه به طور میانگین بیش از ۲۸۰ هزار مسافر را جابجا کرد و پس از تعطیلات نوروزی در اولین روز کاری میزان مسافران به ۴۴۱ هزار و ۴۸۱ مسافر رسید که نسبت به سال گذشته بیش از ۶۳ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه از اول فروردین ماه ۱۴۰۰ تعداد مسافران مترو روند افزایشی داشته است گفت: نیمه دوم فرودین ماه ۱۴۰۰ میزان مسافران نسبت به نیمه اول با۳۱ درصد افزایش به ۸۹۸ هزارو ۷۵۱ مسافر رسید.

نوبخت در ادامه با اشاره به اینکه فروردین ماه سال گذشته متروی تهران ۶ میلیون و ۳۰۰هزار مسافر را جابجا کرد گفت: امسال تا ۲۷ فروردین ماه ۱۳میلیون و ۳۳۶ هزارو ۲۹۶ مسافر با متروی تهران جابجا شده اند که نشان از افزایش بیش از دو برابری دارد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با تاکید بر اینکه سرفاصله حرکت قطار‌ها طی سه سال گذشته ۲۹ مرحله کاهش یافته افزود: در حال حاضر خطوط یک و چهار با ۳ و نیم دقیقه، خط دو با ۳ دقیقه، خط سه ۶ دقیقه، خط پنج ۱۵ دقیقه و در خط هفت هر ۱۰ دقیقه مسافرگیری دارد، همچنین با راه اندازی دو ایستگاه مرزداران و شهرک آزمایش در خط شش سر فاصله این محدوده نیز همانند ایستگاه‌های خط شش به پانزده دقیقه کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه در ۱۴ ماه گذشته متروی تهران و حومه بدون هیچ وقفه‌ای در روز‌های تعطیل و غیر تعطیل خدمت رسانی به شهروندان داشته خاطرنشان کرد: این ناوگان با تمام ظرفیت در خطوط هفتگانه مترو در حال سرویس دهی است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: در ۱۳۷ ایستگاه متروی تهران و حومه ضدعفونی کردن ایستگاه‌ها و واگن‌های مترو نیز طبق برنامه در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: متروی تهران شهرداری تهران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سعید بیگی با بیان این که اقدامات زیست محیطی شرکت ساماندهی به دو‌ بخش اصلی تقسیم می‌شود، اظهار کرد: بخش اول اقدامات نظارتی شرکت است که در قالب اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری در حیطه فعالیت‌های صنفی انجام می‌شود. براساس این بند از قانون، شهرداری موظف به جلوگیری از مزاحمت مشاغل و کسب‌هایی است که با انتشار دود و آلودگی باعث آلودگی هوای شهرها می‌شود.

وی با اشاره به این که اقدامات توسعه‌ای بخش دیگری از اقدامات زیست محیطی شرکت است، تصریح کرد: شرکت ساماندهی اقدام به ساخت 15 جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون 4 جایگاه به بهره‌برداری رسیده و 11 جایگاه‌ دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر درباره اهمیت زیست محیطی ایجاد جایگاه‌های سوخت بیشتر در شهر عنوان کرد: این اقدام می‌تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف‌های طولانی برای سوخت‌گیری کمک شایانی به حفظ محیط‌زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

راه‌اندازی 3 جایگاه سوخت کوچک مقیاس در مرکز تهران

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات توسعه‌ای شرکت، ایجاد تصفیه‌خانه پساب بازار پرندگان است که با به‌کارگیری آن، علاوه بر کاهش آلودگی، امکان استفاده مجدد از پساب برای آبیاری فضای سبز، کاهش مصرف و استفاده بهینه از آب فراهم می‌شود.

به گفته بیگی، برای رعایت هرچه بیشتر ملاحظات محیط زیستی در بازار پرندگان، نماینده اداره حفاظت محیط زیست تهران در این مجموعه مستقر شده است تا تعاملات لازم برای بهبود شرایط زیست محیطی انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی