Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز بهداشت شادگان گفت: برگزاری مجالس عزا و عروسی به عنوان کانون های اصلی خطر، مهم ترین عامل در شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان محسوب می شوند.

نکیسا خسروی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان اظهار کرد: متاسفانه عده ای دانسته و یا ندانسته در شهر و روستاهای شهرستان شادگان اقدام به برگزاری مراسم ترحیم و به ویژه عروسی می کنند که با تجمع افراد شاهد شیوع روز به روز کرونا و افزایش مبتلایان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عدم شرکت در مراسم عزا و عروسی را مهمترین توصیه بهداشتی در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا دانست و گفت: نقش صاحبان عزا بسیار مهم است که اعلام کنند به دلیل بیماری کرونا هیچ گونه مراسمی برگزار نمی‌شود.

رییس مرکز بهداشت شادگان افزود: برای برگزاری مراسم عروسی با توجه به اینکه فعالیت تالارهای عروسی ممنوع است ولی متاسفانه مردم مراسم عروسی را در منزل و فضاهای کوچکتر برگزار می‌کنند و به دلیل عدم  امکان رعایت فاصله در منزل، امکان ابتلا به کرونا بیشتر است.

نکیسا در پایان با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم عروسی و عزا از عوامل اصلی شیوع کرونا در شادگان است، بیان کرد: در حال حاضر مراسمی نیز در حال برگزاری است که پیشتر نسبت به رعایت پروتکل‌ها هشدار و تذکر لازم را داده بودیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا خوزستان مرکز بهداشت شادگان کرونا ویروس ابتلا در شادگان مراسم عزا و عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، این برنامه با حضور مربیان کانون و اجرای فعالیت‌های شاد و متنوع بر روی کامیونت نمایش سیار صورت گرفت.اجرای نمایش شاد، شعرخوانی، بازی و سرگرمی، نقاشی، برگزاری مسابقه و... از جمله برنامه‌هایی است که کانون برای این روز تدارک دید.شناسایی و استعدادیابی کودکان و نوجوانان مستعد در مناطق محروم و حاشیه نشین و مسیردهی مناسب توسط مربیان کانون ، امکان یابی برگزاری جلسات تعاملی با تسهیلگران و روان شناسان و جامعه شناسان در مناطق محروم با دعوت از کودکان و نوجوانان و والدین در راستای برون رفت از مشکلات اجتماعی و دعوت از تلاشگران و کنشگران حوزه آسیب‌های اجتماعی برای ورود جدی به این مقوله و ترویج امید و نشاط اجتماعی در کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این محلات از دیگر اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • ایمن سازی ۷ سرا و مجتمع تجاری پرخطر در بازار تهران
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • عکس/ مراسم عروسی در چادرهای آوارگان در دیرالبلح
  • مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود