Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه و کارشناس مسائل سیاسی استان اردبیل گفت: تحریم های ظالمانه و بی تدبیری برخی مسئولان گاها موجب دلسردی عده ای از مردم می شود که اگر مردم بتوانند یک فرد اصلح را انتخاب کنند مشکلات اصلی از جمله اقتصادی برطرف خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیدمحمد سیدسیاح در گفتگو با خبرنگار سبلان ما ، اظهار داشت: یکی از مهمترین شاخصه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران، دخالت دادن مردم در انتخاب سرنوشت خودشان است و در واقع انتخابات مظهر مردم سالاری دینی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون تمامی انتخابات های ما در ریاست جهوری، شوراها، مجلس نمایندگان و خبرنگاران به نحو احسن برگزار شده و تاکنون یک روز انتخابات تاخیر نداشته داشته و از این به بعد هم هیچگونه حواشی مانع از این حرکت عظیم مردمی نخواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل با بیان اینکه با امیذ آفرینی مسئولان، انتخاباتی پیش روی شکوهمندی خواهیم داشت، گفت: دشمنان نظام در سعی و تلاش هستند که نظام توانمند اسلامی را ناکارآمد نشان داده و مردم را نا امید کنند که لازم اقدامات مسئولان در راستای امیدآفرینی باشد.

حجت الاسلام سیدسیاح با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص که مهمترین مشکلات کشور با انتخابات برطرف می شود، اذعات داشت: انخابات پشتوانه امنیتی برای کشور ما مسحوب می شود که اگر می خواهیم کشوری مقتدر، با صلابت و بی نیاز به بیگانگان داشته باشیم، باید بدون توجه به حرف های بی اساس دشمن  این تکلیف دینی و الهی توسط مردم انجام پذیرد.

وی با بیان اینکه انتخابات هم حق و هم تکلیف است، افزود: تحریم های ظالمانه و برخی بی تدبیری ها مسئولان گاها موجب دلسردی عده ای از مردم می شود، منتهی شرکت در انتخابات منشا امید آفرینی است که اگر مردم بتوانند یک فرد اصلح را انتخاب کنند مشکلات اصلی از جمله اقتصادی برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام سیدسیاح گفت: اردبیل دارالارشاد و ابوالفضلی (ع) نیز همانند گذشته با غیرت و بصیرت زبانزد خود با حضور گسترده و سراسری در انتخابات پیش رو، مشت محکمی بر دهان بیگانگان شوم صفت خواهند زد تا غیرت سبلان بار دیگر در تاریخ ماندگار شود.

استاد حوزه و کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه مسئولان اجرایی کشور باید در این مدت باقی مانده باری از دوش مردم برداشته و گره ای از مشکلات اقتصادی مردم  تا حدی باز کنند تا با اقدامات امید آفرینی برخلاف خواست دشمنان مردم با شکوه و نشاط و حضور حداکثری پای صندوق های رای حاضر شوند.

 

انتهای پیام/آ

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد