Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@04:26:30 GMT

محموله مرغ فاقد مجوز در شهرستان سربیشه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۷۸۴۱

محموله مرغ فاقد مجوز در شهرستان سربیشه کشف شد

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمدرضا کارگر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سربیشه هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشت را کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد؛ از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه‌ای در بیرجند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از دستگیری یک سارق حرفه‌ای خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده به ۱۴ فقره انواع سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان بیرجند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان بیرجند هنگام گشت‌زنی، یک خودرو سرقتی را مشاهده و با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی پلیسی سارق آن را شناسایی کردند که با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بیرجند با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به ۱۴ فقره انواع سرقت اعتراف کرد، گفت: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیا و اموال قیمتی و وجه نقد در وسایل نقلیه خودداری کنند.

برچسب‌ها سرقت خراسان جنوبی طیور قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت خراسان جنوبی طیور سرقت خراسان جنوبی طیور قاچاق انتظامی اخبار کنکور انتظامی شهرستان دستگیر شده دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور گفت: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از سوپر مارکتی در خیابان ایثارگران شمالی، بلافاصله مأموران در محل حاضر شده و مالک سوپر مارکت اظهار داشت شخصی حدوداً ۳۵ ساله وارد مغازه شد و با تهدید سلاح گرم، درخواست خالی کردن دخل مغازه کرده که سارق قبل از حضور واحد گشت از محل متواری شده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۳ ولنجک با اقدامات فنی پلیسی و بررسی فیلم‌های محل سرقت مشخصات ظاهری متهم و خودروی او را شناسایی و در اختیار تمامی واحدهای گشت‌های انتظامی قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تخصصی پلیسی ادامه داد: با اجرای طرح مهار پلیسی در سطح حوزه استحفاظی، نهایتاً ساعتی بعد خودرو را شناسایی و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: پس از بازرسی اولیه از متهم و خودرو، ۲ قبضه سلاح گرم، سه عدد خشاب و سه عدد تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل و در بازجویی به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه با سلاح گرم اعتراف کرده و متعاقباً در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کد خبر 6077910

دیگر خبرها

  • کشف محموله قرص غیرمجاز در هندیجان
  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • توقیف محموله عینک‌های قاچاق در بیرجند
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج  
  • سارقان دام در کاشمر دستگیر شدند