Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وقتی محموله‌های واکسن کرونا از کشور‌های چین و روسیه وارد ایران شد، گروه‌های پرخطر از جمله؛ کادر پزشکی و درمان در بخش‌های کرونایی، غسال ها، بیماران خاص، پاکبانان و ... در اولویت تزریق قرار گرفتند.

برنامه تزریق واکسن به صورت منظم و با سهمیه بندی تعیین شده و براساس جمعیت هر گروه اجرا شد، کادر درمان و پزشکی در بخش‌های آلوده به کرونا ویروس، نیرو‌های اورژانس، بیماران خاص و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. یکی پس از دیگری و بدون ایجاد هیچگونه حواشی و تخلف واکسیناسیون شدند.

بالاخره نوبت به غسال‌های اهوازی رسید، خبر آمد که ابراهیم نوشادی شهردار این کلانشهر پشت پرده و در پنهانی اقدام به تزریق واکسن کرده است، اما از آنجاییکه هیچگاه آفتاب پشت ابر نمی‌ماند، در کمترین زمان ممکن این تخلف فضای مجازی و رسانه‌ها را پُر کرد و پرده تخلف دریده شد.

شهردار اهواز گفته بود به دلیل مخالفت عده‌ای غسال‌ها و پاکبانان از دریافت واکسن به پیروی از شایعه‌ها در فضای مجازی امتناع کردند و به خاطر اینکه اعتماد کنند و به تزریق واکسن رضایت دهند، خود داوطلب شدم و واکسن کرونا را دریافت کردم و تا هراسی از آن نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

واکسن کرونای پاکبانان متفاوت از واکسن کادر درمان نیست

اما مستندات می‌گویند نوشادی واکسن غصبی استفاده کرده و برای مصون ماندن از بیماری کووید ۱۹، آن را تزریق کرده و برای تبرئه خود پشت ترس پاکبانان و غسال‌ها پناه گرفته است.

اما ماجرا به اینجا ختم نشد و روز‌های گذشته خبر رسید که شهردار و اعضای شورای شهر آبادان با قرار دادن اسامی خود در لیست پاکبانان، از سهمیه آن‌ها استفاده کرده اند، دلیل شهردار اهواز اطمینان خاطر دادن به گروه‌های پرخطر مذکور بود، آیا اعضای شورای شهر هم دلیل منطقی و محکمه پسند برای این اقدام دارند؟ وقتی نام و مشخصات اعضای شورای شهر موضوع مبهمی نیست، پس چه کسی در این تخلف دست داشته است؟

آیا مسئولان مربوطه نمی‌خواهند به این موضوع ورود کنند و نظارت بیشتر بر برنامه تزریق واکسن کرونا داشته باشند؟ اگر مسئولان نیاز به واکسن دارند، خون آن‌ها از عموم مردم سرخ‌تر نیست، همانگونه که شهروندان صبوری می‌کنند و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی منتظر اجرای واکسیناسیون عمومی هستند، مسئولان هم باید صبر کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا تزریق واکسن تزریق واکسن واکسن کرونا غسال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم

کیوان آشنا با توجه به تجمع پاکبانان گفت: درحال تسویه با عزیزان پاکبان هستیم و انتظار داریم این عزیزان کارشان را به درستی انجام دهند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، کیوان آشنا، شهردار یاسوج با توجه به تجمع پاکبانان گفت: با توجه به اینکه مهم‌ترین داشته‌های یک سازمان منابع انسانی و منابع مالی است، در شهرداری نیز باوجود مسائل مختلف مثل تامین ماشین آلات و امکانات منابع انسانی در اولویت قرار دادیم.

وی در رابطه با بحث معوقات پاکبانان افزود: ما در ۹ ماهِ کاری ۱۲ تا پرداختی داشتیم و آخرین پرداخت ها ۱۳و۲۸ اسفند بوده است و بخشی از این پاکبان‌ها نیز نیروی رسمی هستند و حقوق شان به روز است که آخرین پرداختی آنها نیز دیروز بوده و بخشی دیگر که نیروی شرکتی هستند ما ظرف ۹ماه ۱۲ بار پرداختی داشتیم.

شهردار یاسوج در پاسخ سوال خبرنگار دانشجو درباره اخراج پاکبانان گفت: چنین چیزی صحت ندارد ولی به شرط آنکه هرکسی وظیفه اش را بدرستی انجام دهد ولی اگر انجام ندهد ما ناچاریم نیروی جایگزین بیارم. هرکس وظیفه خود را به درستی انجام دهد ما موظف به تشویق آن شخص هستیم.

وی افزود: وقتی در ۹ماه ۱۲ پرداختی داشته باشیم مشخص می‌شود که ما یک سری بدهکاری از قبل به عزیزان داشتیم و در تیرماه 3 پرداختی داشتیم و در برج ۱۲ نیز 2 پرداختی داشتیم و به همین منوال درحال تسویه با عزیزان هستیم و انتظار داریم این عزیزان کارشان را به درستی انجام دهند و این وظیفه شرعی و قانونی همه همکاران من هست.

شهردار یاسوج در پایان گفت: با توجه اینکه در هفته کارگر قرار داریم آن بخشی که به درستی وظیفه‌شان را انجام دادند ما قول می‌دهیم علاوه بر پرداخت حقوق این عزیزان را مورد تشویق قرار دهیم..

دیگر خبرها

  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی خورانده و تزریق شد
  • اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم
  • آغاز نوبت اول واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در مناطق پرخطر