Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@15:17:25 GMT

سارق موتور سیکلت‌های ایرانشهر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۷۸۷۹

سارق موتور سیکلت‌های ایرانشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان سارقی که تا کنون ١٠ مورد موتور سیکلت سرقت کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ حسن کیخا اظهارداشت: ماموران کلانتری ١٢ ایرانشهر، هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به راکب یک دستگاه موتورسیکلت که با مشاهده خودروی پلیس، قصد فرار از محل را داشت مشکوک و با رعایت حقوق شهروندی در عکس العملی سریع او را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه، متوجه دست کاری پلاک موتورسیکلت شده و به منظور بررسی های تخصصی، موتورسیکلت را به همراه متهم به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: در بررسی های تخصصی پلیس مشخص شد متهم، موتورسیکلت فوق را حدود یک ساعت قبل در یکی از خیابان های ایرانشهر سرقت کرده است.  وی ادامه داد: متهم که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به فعالیت بزهکارانه خود و سرقت ۱۰ فقره موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ کیخا با اشاره به کشف چهار دستگاه موتورسیکلت مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارق خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی پدیده سرقت را ناشی از علل و عوامل متعددی از جمله عدم تجهیز وسائط نقلیه به ملزومات هشدار ایمنی و یا پارک خودرو و موتورسیکلت در نقاط تاریک و کم تردد دانست و از شهروندان خواست با رعایت هشدار های پلیسی از بروز هر گونه سرقت پیشگیری و وقوع جرائم مشابه را برای بررسی، کشف و دستگیری سارقان سریعا به سامانه پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایرانشهر سارق موتور سیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در بیرجند

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. 

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد