Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@22:06:59 GMT

نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۰ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۷۹۳۰

نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۰ اعلام شد

نتایج اولیه کنکور دکتری ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نتایج اولیه کنکور دکتری تخصصی 1400 دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی هم‌اکنون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

کلیه شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به نشانی www.sanjesh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

org با وارد کردن کد ملی یا کد پیکیری و رهگیری ثبت‌نام نتیجه آزمون خود را مشاهده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نتایج کنکور کنکور دکتری 1400 سازمان سنجش نتایج کنکور دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات حفاظتی سازمان سنجش در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد حسین حاجیلو امروز (پنجشنبه) در آیین تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی نوبت اول ازمون ۱۴۰۳ در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: داوطلبان کنکور اطمینان داشته باشند که امنیت ازمون به طور کامل برقرار می‌شود. ازمون‌های سازمان سنجش در ۴ دسته؛ شامل سنجش علمی، استخدامی، صلاحیت حرفه‌ای و ازمون‌های بین‌المللی قرار دارد و دستورالعمل حفاظتی به عنوان سند بالادستی به تصویب شورای امنیت کشور (شاک) رسیده است. وظایف دستگاه‌ها را در زمینه‌های اجرایی، امنیتی، قضایی و انتظامی مشخص کرده است.

حاجیلو ادامه داد: همه دستگاه‌ها ملزم هستند بر اساس این دستورالعمل حفاظتی در تمام آزمون‌های کشور هماهنگی لازم را داشته باشند و وظایف گفته شده را اجرا کنند تا امنیت داوطلبان تامین شود.

وی با اشاره به برگزاری نوبت اول آزمون ۱۴۰۳ در روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از ۳ هزار نفر در جلسات مختلف آمورشی حفاظت ازمون شرکت کردند و موضوع امنیت قبل، حین و بعد از آزمون برای تمام عوامل اجرایی و حفاظتی تبیین شده است.

قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در زمان خروج سوالات از قرنطینه اصلی تا رسیدن بسته‌های سوالات به مخازن اصلی محل برگزاری آزمون مانند دوی ۴۰۰ متر است و همه عوامل ملزم هستند در هوشیار کامل قرار داشته باشند. برای این بخش ۳ لایه حفاظتی و یک لایه جدید بعنی لایه چهارم در نظر گرفته شده که اجرای این لایه‌های حفاظتی در شهر‌های بزرگ تا دورافتاده‌ترین مراکز یکسان است.

وی تاکید کرد: همه عوامل اجرایی و حفاظتی ازمون سراسری باید شناسایی شده و دارای شناسنامه باشند و هیچ عامل بیرونی خارج از عوامل شناسنامه دار اجازه ورود به مجموعه‌های حفاظتی ندارد. مواردی در گذشته دیده شده که محرمانه به مرکز مربوطه اخطار داده شده است.
بیشتر بخوانید

حاجیلو با تاکید بر اجرای اقدامات حفاظتی در زمان برگزاری ازمون گفت دفترچه غایبان کنکور قطعا باید پلمپ شده و جمع آوری شود. تجربه نشان داده ار زمان برخورد با متقلب همه تمرکز بر پاسخنامه قرار می‌گیرد، اما عوامل هوشیار باشند در هیچ شرایطی دفترچه سوال فرد متقلب از حوزه خارج نشود. پاسخنامه‌ها نیز همانند دفترچه‌ها در امنیت کامل ارسال شود.

قائم مقام سازمان سنجش تکریم خانواده‌های داوطلبان کنکور را یکی از مهمترین وظایف عوامل اجرایی و حفاظتی برشمرد و گفت: از افراد فرهیخته و مسیولیت پذیر برای تکریم خانواده‌ها استفاده کنید. خانواده‌ها در فاصله مناسب از حوزه مستقر شده و پذیرایی شوند. برای این موضوع بودجه‌ای در اختیار نمایندگان تام الاختیار وزیر علوم در حوزه‌های ازمون قرار گرفته است.

حاجیلو تاکید کرد: بر اساس مکاتبات سازمان سنجش آموزش کشور و معاون وزیر کشور در همه استان‌ها در زمینه برگزاری کنکور شورای تامین استان تشکیل شود. رصد فضای مجازی از زمان ثبت نام تا زمان برگزاری کنکور در حال انجام است. این کار با همکاری پلیس صورت گرفته و شورای تامین نیز باید ابن موضوع را مدنظر قرار دهد.

وی از عوامل اجرایی و حفاظتی و نمایندگان دانشگاه‌ها خواست بحث اطلاع رسانی به خانواده‌ها و داوطلبان کنکور را به صورت جدی از مراکز صداوسیما استان‌ها پیگیری کنند.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته‌ آزمون دوره دكتری سال 1403 از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده
  • کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • اقدامات حفاظتی سازمان سنجش در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود