Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@17:18:03 GMT

ضرورت ورود خیرین به حوزه فرهنگ

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۷۹۴۰

ضرورت ورود خیرین به حوزه فرهنگ

حجت الاسلام هدایتی ضمن قدردانی از همراهی و نوع دوستی خیرین برای دستگیری از محرومین و نیازمندان، گفت: ورود خیرین به حوزه فرهنگ هم لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،حجت الاسلام «سید مهدی هدایتی» امروز(۲۹فروردین) در حاشیه اجرای طرح مفتاح الجنه با حضور حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در شهرستان تنکابن، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان از فرصت های طلایی زندگی ما است که باید از آن بهره‌مند شویم شبیه این ماه نداریم، روزه برای خدا است و خدا پاداشش را می‌دهد، این ماه گذر می کند آنچه ارزشمند است این است که چقدر توانستیم از این ماه بهره بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 امام جمعه شهرستان تنکابن افزود: انسان در زندگی نیاز به شغل دارد و باید در یک مسئولیتی قرار بگیرد ولی برخی از مشاغل هستند که ارزش زیادی داشته و ثواب اخروی دارد چرا که می‌توانید در راستای رفع نیاز محرومین قدم بردارید.

 

وی اذعان کرد: کار در کمیته امداد بسیار ارزشمند بوده و در راستای خدمت به محرومین گام برداشتن، توفیق است.

 

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به حمایت‌های خیران در راستای کمک های مومنانه  خاطرنشان کرد: انسان تعجب می‌کند این حجم از کمک‌های مادی از کجا آمده است.

 

وی با اشاره به خاطره‌ای از حاج آقا دوستی، گفت: وقتی خبر نوه‌دار شدن را به ایشان دادند همان روز گفتند یک کودک بیمار نیاز به پول دارد در ذهنش گفت امروز یک خبر خوب و یک خبر تلخ دریافت کردم، ۶۰ میلیون هزینه عمل را پرداخت کرد.

 

حجت الاسلام هدایتی عنوان کرد: هر جا مشکلی پیش می‌آمد آتش‌سوزی چیزی این خیر وارد عمل می شد، از این دست افراد فراوان داریم که باید شناسایی شده و برایشان ریل گذاری صورت بگیرد.

 

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، بیان کرد: مانع زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها ضرورت دارد ما باید موانع فرهنگی را برداریم امیدواریم در سال جاری محرومیت‌ها کنار برود، خیرینی داریم که قابلیت ورود دارند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مانع زدایی کمک مومنانه مدیرکل امداد مازندران موانع فرهنگی ماه مبارک رمضان امام جمعه تنكابن طرح مفتاح الجنه خیرین حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است

سلامت هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بوشهر به‌عنوان یکی از نعمت‌های خدادادی برای کل کشور به‌حساب می‌آید.

دبیر هفتمین مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلان‌شهر و مراکز استان‌ها گفت: بوشهر در کنار خلیج‌فارس همچون جواهر می‌درخشد، اما وقتی درون شهر گذری می‌کنیم بافت فرسوده، بافت ناکارآمد، حاشیه‌نشینی و بافت تاریخی رهاشده را مشاهده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اگرچه مدیریت شهری بسیار زحمت می‌کشند و در بازآفرینی شهری در بافت تاریخی همت کرده‌اند، اما بودجه و اعتباری که برای این شهر در نظر گرفته می‌شود و تولید درآمدی که انجام می‌شود برای توسعه شهری کافی نیست.

هدایتی اضافه کرد: بوشهر در یک‌طرف خلیج‌فارس قرارگرفته است و در آن‌طرف خلیج‌فارس نیز شهرهایی را با بالاترین امکانات را می‌بینیم و چرا بوشهر نباید چنینی توسعه پیدا کند؟

وی تصریح کرد: بوشهر می‌تواند پذیرای گردشگران داخلی و بین‌المللی باشد و تولید درآمد پایدار نه‌تنها برای شهر و استان بلکه برای کشور نیز بکند

دبیر مجمع کمیسیون‌های شهرسازی و معماری مراکز استان‌ها گفت: مسئولین عالی کشور یک نگاه ویژه به بوشهر و اصلاح بافت‌های ناکارآمد شهری داشته باشند

هدایتی اضافه کرد: هزار و ۸۳۷ هکتار بافت ناکارآمد در شهرهای استان بوشهر داریم و همچنین ۷۷۰ هکتار به‌صورت غیررسمی و حاشیه‌نشینی در شهرهای استان بوشهر داریم.

وی بیان کرد: هزار و ۱۰۸ بافت فرسوده و ۳۷ هکتار بافت تاریخی در استان بوشهر داریم که این بافت‌ها در ۱۱ شهر از ۴۲ شهر استان بوشهر استان بوشهر اعلام‌شده است و اگر سایر شهرها نیز موردبررسی قرار بگیرد این آمار بسیار زیاد خواهد شد.

کد خبر 6087030

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • ضرورت مشارکت جمعی برای رسیدن به تحول قضایی
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند