Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته قویترین مردان در آینده ای نزدیک از محل برگزاری مسابقات مردان آهنین 1400 بازدید خواهد کرد.

به گزارش برنا، در راستای تصمیم گیری اعضای کمیته قویترین مردان برای برگزاری مسابقات قویترین مردان ایران تحت عنوان مسابقه مردان آهنین در خردادماه سال 1400 به میزبانی شهر سیرجان، نشستی با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فرامرز خودنگاه رییس کمیته قویترین مردان کشور و حسین شیبانی مسئول کمیته قویترین مردان استان کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرامرز خودنگاه درباره تصمیماتی که در این نشست اتخاذ شد، به سایت فدراسیون بدنسازی گفت: با توجه به شیوع کرونا در سراسر کشور و موج چهارمی که باعث تعطیلی باشگاهها و خیلی از مراکز شده، تصمیم بر این شد که مسابقات نسبت به تاریخ قبلی اعلام شده، به تعویق بیفتد تا ورزشکاران فرصت کافی برای آماده سازی خود داشته باشند. بعد از بهبود شرایط کرونایی تاریخ جدید مسابقات قویترین مردان در سال 1400 را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: در اولین فرصت بنده بازدیدی از محل برگزاری مسابقات خواهم داشت تا هماهنگی های لازم بین فدراسیون و مسئولان سیرجان برای میزبانی به وجود بیاید.

رییس کمیته قویترین مردان درباره نحوه برگزاری مسابقات گفت: نام این دوره از مسابقات، با هماهنگی صورت گرفته با فدراسیون "مردان آهنین" خواهد بود. البته این موضوع دلیلی برای اینکه قطعا مسابقات به شکل سابق از تلویزیون پخش خواهد شد، نیست. با این حال فدراسیون و شخص دکتر نصیرزاده تلاش می کنند که مسابقه مردان آهنین در سال 1400 از تلویزیون پخش شود و بار دیگر شاهد ورود این رشته به خانه های مردم باشیم، اما اگر هم این اتفاق رخ نداد، تدابیر دیگری برای پخش مسابقه مردان آهنین در نظر خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مردان آهنین کمیته قویترین مردان برگزاری مسابقات مردان آهنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود

نایب رئیس فدراسیون والیبال گفت: موسوی به من اعلام کرد در این مقطع به دلیل دوری از خانواده و یک مصدومیت شدید و کهنه پا، نیاز به درمان و استراحت دارد و نمی‌تواند در کنار تیم ملی باشد. - اخبار ورزشی -

وحید مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد غیبت محمد موسوی در اردوی تیم ملی والیبال و لیگ ملت‌های 2024 اظهار داشت: من با موسوی چند جلسه صحبت کردم. او بازیکن غیرتمند و اثرگذاری است که رابطه خوبی با فدراسیون دارد. ما احترام زیادی برای او و همچنین امیر غفور قائل هستیم.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

نایب رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: موسوی به من اعلام کرد در این مقطع به دلیل دوری از خانواده و یک مصدومیت شدید و کهنه پا، نیاز به درمان و استراحت دارد و نمی‌تواند در کنار تیم ملی باشد. من از موسوی خواستم با پائز، صحت کند و او موضوع را با سرمربی تیم ملی مطرح کرد. پائز هم موافقت کرد که موسوی در تیم ملی نباشد. برخوردها بسیار دوستانه بود و ما هیچ گله‌ای از موسوی نداریم.

مرادی به غیبت امیر غفور هم اشاره کرد: امیر غفور، بازیکنی دوست‌داشتنی و باشخصیت است. او عنوان کرد که 2 سال پیش از تیم ملی خداحافظی کرده و زیبنده نیست که دوباره به تیم ملی برگردد. او برای تیم، آرزوی موفقیت کرد و به هیچ عنوان، مشکلی به وجود ندارد.

مرادی در مورد قبول پست سرپرستی گروه و مدیریت تیم ملی گفت: رئیس فدراسیون از من خواست در مقطع حساس کنونی به دلیل شرایط خاص،‌ مدیریت تیم را به عهده بگیرم. در چند ماه پیش رو، برنامه‌ریزی و اجرای دقیق آنها برای ما اهمیت زیادی دارد. من در همه سفرها، همراه تیم ملی خواهم بود.

او در مورد حضور دوباره امیر خوش‌خبر در کنار تیم ملی تصریح کرد: خوش‌خبر، سرپرست اردو و معاون مدیر تیم است. او از نزدیک،‌ همه کارهای تیم ملی را زیر نظر دارد و مدیریت می‌کند. حضور او در لیگ ملت‌ها و در کنار تیم ملی، بستگی به نظر خود ایشان دارد.

وحید مرادی در پایان در مورد انتخاب دبیر فدراسیون نیز توضیح داد: دبیر فدراسیون، انتخاب شده ولی هنوز حکم رسمی به ایشان نداده‌ایم. او یک شخصیت والیبالی ناب و کاربلد است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی