Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@16:47:15 GMT

رژه خودرویی روز ارتش در رشت به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۸۰۸۵

رژه خودرویی روز ارتش در رشت به روایت تصویر

گروه استان‌ها- رژه خودرویی نیروهای مسلح گیلان به‌مناسبت روز ارتش در رشت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، رژه خودرویی نیروهای مسلح استان گیلان به‌مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح استان گیلان و مقامات استانی در مرکز فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا در رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یگان‌های خودرویی و خدمات‌رسان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در شمال کشور،  لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان و نیروی انتظامی استان گیلان در این مراسم حضور داشتند و ضمن عبور از مقابل جایگاه ویژه با نظم، انسجام و همدلی گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده ناوگان شمال نداجا: اتکا بر دانش بومی در ارتش؛ ارتقای توانمندی‌های نظامی کشور غیرقابل توقف استرژه روز ارتش در قزوین به روایت تصویر‌رژه خودرویی روز ارتش در گرگان برگزار شد


انتهای پیام/612/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژه خودرویی روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق شناورهای لازم در دستورکار نیروی دریایی ارتش

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امیر دریادار شهرام ایرانی در محفل انس با قرآن کریم مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی این نیرو که در سیرجان برگزار شد، گفت: برنامه های قرآنی در این ماه و همه ایام سال در تمامی مراکز نیروی دریایی در سطح کشور برگزار می شود و ما همیشه ضمن توجه ویژه به برنامه های فرهنگی، شرایط عملیاتی برای امنیت را حفظ می کنیم وتوان دفاعی ما در جهان به اثبات رسیده است.

وی افزود : مبنای کار ما برنامه های قرآنی است و در سال جدید نیز تامین امنیت کشتیرانی را با قدرت بیشتر دنبال می کنیم و الحاق شناورهای لازم را در دستور کار خود داشته و در تامین امنیت لازم برتری و اقتدار کامل داریم.

امیر دریادار ایرانی گفت: هر کجا در مأموریت‌ها و فعالیت‌های مان موفق بوده‌ایم، قطعاً ریشه‌اش قرآن بوده، چون اصل ولایت هم قرآن کریم است و باید قوانین و مقرارت را از قرآن یاد بگیریم و ارزش‌های قرآن را حفظ کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: موفقیت ما بر مبنای حرکت در مسیر و دستورات فرماندهی معظم کل قوا بوده و خواهد بود و در همه مراحل زندگی وامدار خون شهداء هستیم و باید این مسیر را با دقت و جدیت دنبال کنیم.

دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی دریایی حتی در شناورها و ناوگروه‌ها در آب‌های آزاد هم جلسات قرآن کریم را برگزار می‌کنند و با فرهنگ قرآنی مأنوس هستند و این فرهنگ ، موجب پیشرفت ما شده و موجب شده هیچ تهدیدی ما را از مسیر و مأموریتی که داریم باز ندارد.

دیگر خبرها

  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • روایت بلومبرگ از زمین‌گیرشدن آمریکا مقابل یمن
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • ۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • الحاق شناورهای لازم در دستورکار نیروی دریایی ارتش