Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@23:04:32 GMT

گلخانه جدید موسسه بذر و نهال رضوی راه اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۸۱۳۹

گلخانه جدید موسسه بذر و نهال رضوی راه اندازی می شود

مدیر عامل موسسه بذر و نهال رضوی گفت: گلخانه هیدورپونیک این موسسه به زودی در بلوار فرامرز عباسی شهر مشهد افتتاح می شود.

به گزارش قدس آنلاین، سالاری درباره ویژگی های گلخانه هیدروپونیک گفت: این گلخانه که در خیابان فرامرز عباسی واقع شده در حال تجهیز به سنسورهای حرارتی، تهویه، سیستم آبیاری، استخر زیر سطحی، اتاقک کنترل و سایر امکانات دیگر و پس از تکمیل، افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری ادامه داد: با راه اندازی این گلخانه، علاقه مندان می توانند ضمن آشنایی با فضای استاندارد و مناسب تولید و پرورش گل، از سلامت محصول و نهاده های مورد استفاده اطمینان حاصل کنند. به گفته سالاری، برای احداث این گلخانه ۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده و زمینه اشتغالزایی برای ۲۰ نفر نیز فراهم خواهد شد.

به گفته سلمان سالاری هدف از احداث این گلخانه، تاسیس مرکزی برای تولید محصولات گلخانه ای به شیوه مدرن در مرکز شهر خواهد بود تا عموم مردم بتوانند به سادگی به آن دسترسی داشته باشند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گلخانه راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات در شهرداری قزوین بنا به شایسته سالاری و تخصص نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه اشدری اظهار کرد: در پی حادثه آتش سوزی هفته اخیر متأسفانه یک نفراز آتش نشانان فداکار و قهرمان قزوینی به نام محمد جواد چگینی به شهادت رسید و ۴ نفر از آتش نشانان نیز آسیب دیدندکه سه نفر ترخیص و یک نفر همچنان آسیب جدی دیده و در بیمارستان بستری است که شهردار قزوین نسبت به سوءمدیریت در مدیریت شهری قزوین باید پاسخگو شد.

وی افزود: در شهرداری هر روز شاهد تغییر و جابجایی مدیران هستیم و انتصابات نیز بنا بر شایسته سالاری و تخصص افراد نیست بنا براین باید شاهد سوءمدیریت و خطاهایی در تصمیم گیری مدیران باشیم.

این عضو شورای شهر با اشاره به حادثه آتش سوزی در خیابان انصاری و شهادت یک آتش نشان گفت: چرا باید با بی تدبیری شاهد از دست رفتن یک جوان نخبه و توانمند، با هزاران امیدو آرزو باشیم؟ فرمانده عملیات نمی‌داند که باید چه کسانی را برای چه مأموریتی با چه شرایطی اعزام کند؟ پنج نیروی کارآزموده و زبده آتش نشانی برای یک اتاقک انبار دخانیات؟

اشدری خاطر نشان کرد: در چند ماه گذشته نیز به دلیل عدم نظارت و آموزش مدیریت سازمان پسماند و عدم رعایت مباحث فنی و ایمنی از طرف پیمانکار مربوطه شاهد فوت یک کارگر پسماند روی پل سرداران بودیم لذا باید مدیریت شهری پاسخگوی این وضعیت و سوءمدیریت ها باشد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: از ریاست محترم شورا تقاضا دارم تا این موارد را در اسرع وقت پیگیری کند و شهردار نیز طی جلسه‌ای حضوری پاسخگوی موارد مطرح شده باشد.

کد خبر 6079567

دیگر خبرها

  • راه‌ اندازی پایگاه ملی عطارشناسی در مشهد
  • ۱۶ آوریل؛ روز جهانی صدا/ صدا کن مرا صدای تو خوب است/ صداهای قبلی به اضافهٔ فرامرز اصلانی
  • ۱۶ آوریل؛ روز جهانی صدا/ صدا کن مرا صدای تو خوب است/ صداهای قبلی به اضافه فرامرز اصلانی
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • انتصابات در شهرداری قزوین بنا به شایسته سالاری و تخصص نیست
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • چتربازی به سبک و سیاق رضا عطاران
  • خراسان جنوبی چهارمین استان کشور در طرح زندگی با آیه‌ها
  • ورزش منظم خطر ابتلا به پارکینسون را کاهش می‌دهد
  • چتربازی به سبک وسیاق رضا عطاران