Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@21:04:48 GMT

خیز ایران و صربستان برای افزایش حجم تجارت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۸۲۲۱

خیز ایران و صربستان برای افزایش حجم تجارت

خیز ایران و صربستان برای افزایش حجم تجارت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران صربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران در صربستان، صدای فعالان مسلمان را درآورد

روزنامه ایران نوشت: اظهارات سفیر ایران در صربستان، صدای فعالان مسلمان را درآورد.

در روز‌های اخیر رشید حسن‌پور، سفیر تام‌الاختیار جمهوری اسلامی ایران در بلگراد صربستان، در بخشی از گفت‌وگوی خود با یک برنامه تلویزیونی، اظهارات نسنجیده‌ای را در ارتباط با کشتار مسلمانان بوسنی به دست صرب‌ها بر زبان آورد. او با فاصله‌گذاری بین دولت و گروه‌های نژادپرست صرب، مدعی شد که نسل‌کشی مسلمانان در سربرنیتسا که در دهه ۷۰ شمسی اتفاق افتاد، کار دولت صربستان بوده و نژادپرستان را مبری از نسل‌کشی دانست. این درحالی است که اساساً گروه‌های نژادپرست با خشونت هرچه تمام‌تر به دنبال پاکسازی مسلمانان از بوسنی و هرزگوین بودند و نسل‌کشی بی‌سابقه را در سربرنیتسا رقم زدند.

اظهارات سفیر ایران در بلگراد موجب واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی شد و کار تا جایی پیش رفت که حساب کاربری سفارت کشورمان در سارایوو پایتخت بوسنی، با انتشار بیانیه‌ای، اظهارات حسن‌پور را تصحیح کرد: «سفارت جمهوری اسلامی ایران در سارایوو با تأکید بر اینکه سخنان سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در بلگراد در خصوص نسل‌کشی سربرنیتسا مورد سوء برداشت قرار گرفته، اظهار می‌دارد، رویکرد اصولی و رسمی جمهوری اسلامی ایران ثابت و تغییرناپذیر بوده و مفتخر است که از ابتدای استقلال بوسنی و هرزگوین همواره در کنار دولت و مردم این کشور قرار داشته و با قاطعیت از حاکمیت، تمامیت ارضی و همزیستی همه اقوام حمایت نموده و خواهد کرد. نسل‌کشی همیشه و همه جا محکوم است. هم در غزه و هم در سربرنیتسا.»

tags # اخبار جهان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • خیز ایران و پاکستان برای رشد ۵ برابری تبادلات تجاری
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • امیرعبداللهیان: ایران و پاکستان برای افزایش تجارت به ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری کرده‌اند
  • ◄ افزایش حجم تجارت ایران با 15 کشور همسایه در سال 1402
  • چشم‌انداز تجارت یک میلیارد دلاری ایران و ازبکستان
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و صربستان
  • امیرعبداللهیان: ایران برای روابط با صربستان اهمیت قائل است
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • سفیر ایران در صربستان، صدای فعالان مسلمان را درآورد