Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:50:56 GMT

تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج مطالبه جدی مردم است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۸۲۳۶

تکمیل ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج مطالبه جدی مردم است

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در جریان بازدید از روند پیشرفت پروژه ورزشگاه انقلاب کرج طی تماس های تلفنی با وزیر ورزش و جوانان و سایر مسوولان  مربوطه در سطوح ملی، پیگیری های لازم را انجام داد.

وی در تماس تلفنی با وزیر ورزش و جوانان و پیمانکار این پروژه درخواست کرد تا قبل از پایان دولت، نوید راه اندازی این ورزشگاه مهم را به مردم استان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی تسریع در تکمیل این پروژه را یک مطالبه جدی مردمی برای البرز دانست و خواستار توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان و جدیت بیشتر از سوی پیمانکار برای سرعت بخشی به اتمام پروژه شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اجرای این پروژه یک مطالبه مردمی بوده تصمیم بر این است که به صورت جدی در جهت تسریع در تکمیل آن قدم برداریم.

استان البرز بیش از ۱۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها توسعه ایران البرز وزارت ورزش و جوانان دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها توسعه ایران البرز سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها توسعه ایران البرز وزارت ورزش و جوانان دولت اخبار کنکور ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم

وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور 47 کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای 11 پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

خاندوزی خاطرنشان کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال 1402 به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط 11 پروژه عمرانی آغاز شده است.

وزیر اقتصاد گفت: تا امروز بیش از 40 میلیون یورو بازپرداخت جدید برای تکمیل پروژه‌ها دریافت کردیم و امیدواریم هفته آینده در ریاض نیز بتوانیم مجوز پرداخت‌های بیشتر و پروژه‌های دیگری را بگیریم.

خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است