Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:22:28 GMT

بهارهمدلی در بهار قرآن

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۸۳۸۴

بهارهمدلی در بهار قرآن

ایسنا/کردستان رئیس کمیته امداد شهرستان قروه از اجرای طرح اطعام مهدوی و ایران مهربان همزمان با سراسر کشور در شهرستان قروه توسط کمیته امدادامام خمینی(ره) این شهرستان خبر داد.

اسماعیل صادقی امروز (۲۹فروردین) در جمع خبرنگاران با بیان این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای ماموریت‌های کمیته امداد، طرح اطعام مهدوی در ایام ماه مبارک رمضان با پخت روزانه ۲۰۰ پرس غذای گرم با رعایت تمام پروتکل‌های اعلامی وزارت بهداشت و تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع دربین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح طرح ایران مهربان کمیته امداد عنوان کرد: این طرح در راستای حامی یابی برای ایتام و محسنین و بامحوریت کمیته امداد صورت می‌گیرد و ظرفیت اعلامی برای خیرین که تمایل به حمایت از ایتام و محسنین در شهرستان قروه را دارند ۲۰۰۰نفر می‌باشد.

وی در خصوص نحوه مشارکت خیرین در این طرح بیان کرد: خیرین شهرستان قروه می‌توانند با ارسال عدد۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ با مراجعه به سایت www.ekram.emdad.ir حمایت معنوی از یک یا چند نفر از ایتام را برعهده بگیرند.

صادقی ضمن تقدیر از خیرین و معتمدین شهرستان قروه که همواره یاری‌گران نهاد بوده اند با اشارە بە اینکە اجرای طرح‌های مناسبتی کمیته امداد برپایه اعتماد و همیاری خیرین و معتمدین استوار است ابراز امیدواری کرد و یادآور شد: امید است این مشارکت‌ها در طرح اطعام مهدوی برای رنگین کردن سفره ۷۰۰۰ مدد جوی شهرستان و در پویش ایران همدل برای تحت حمایت قراردادن ۶۰۰نفر از ایتام و محسنین این شهرستان ادامه دار باشد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرستان قروه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آئینی که روز پنجشنبه و با حضور حجت الاسلام برقراری امام جمعه اسلامشهر، اکبر گنجه معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار این شهرستان و جمعی از خیرین برگزار شد، ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا شد.

در این مراسم که رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی و مدیران ادارات نیز حضور داشتند، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: در سال گذشته کمیته امداد امام (ره) در استان تهران بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه تقدیم نوعروسان کرده که ارزش مجموع آن‌ها ۲۳ میلیارد تومان است و این اقدام خداپسندانه در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

حمید صمیمی افزود: در اسلامشهر نیز امروز ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا می‌شود که شامل تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز، یخچال و جاروبرقی است.

در ادامه این مراسم حسن محمدی مهینی، رئیس کمیته امداد اسلامشهر نیز به ارائه توضیحاتی درباره آماده سازی این جهیزیه‌ها پرداخت.

کد خبر 6082125

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • هدیه سردار رادان به فرزندان معنویش
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان