Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان بازرسی کل کشور به مناسبت ۲۹ فروردین و روز ارتش پیامی خطاب به فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن درویشیان به شرح زیر است:

«امیر سرلشگر جناب آقای سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام‌علیکم؛

با سلام و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد و آرزوی بهره‌مندی شایسته از ماه ضیافت الهی، فرارسیدن ۲۹ فروردین که به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی سال روز ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران نام گرفته است را خدمت جنابعالی و دیگر تلاشگران عرصه امنیت و خدمت به نظام مقدس اسلامی‌مان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان‌گونه که فرمانده معظم کل قوا فرمودند: جا دارد که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را حزب‌الله بنامیم؛ ارتش حزب‌الله. «الا ان حزب‌الله هم المفلحون».

این نیروی پاک و مقتدر، در طول سال‌های حیات طیبه جمهوری اسلامی چه در روزهای جنگ تحمیلی و تا به امروز با پاسداری از کیان و تمامیت ارضی کشورمان، چشم بدخواهان را کور و جرأت جسارت را از آنان گرفته است که این از ویژگی‌های ارتش حزب‌الله، با عزم راسخ و روحیه انقلابی است.

این‌جانب ضمن گرامی داشت این روز و ایام، از خداوند برای شما و دیگر عزیزان ارتش جمهوری اسلامی، توفیق تداوم خدمت و بهروزی آرزومندم. 

حسن درویشیان»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان بازرسي كل كشور رییس سازمان بازرسی کل کشور روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد

رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر به پاکستان، پس از برگزاری دیدارهای رسمی و رایزنی با نخست وزیر، رئیس جمهور، روسای مجالس ملی و سنا و فرمانده کل ارتش این کشور در اسلام‌آباد، عازم لاهور شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت_ در ادامه برنامه‌های سفر به پاکستان، پس از دیدار با نخست وزیر، برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، دیدار با رئیس جمهور و روسای مجالس ملی و سنا، دیدار با فرمانده کل ارتش و دیدار با جمعی از نخبگان پاکستانی، اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد.

رئیس جمهور در بدو ورود به لاهور از مجموعه تاریخی و فرهنگی قلعه لاهور دیدن و به مقبره اقبال لاهوری ادای احترام می‌کند و سپس جمعی از مقامات محلی ایالت پنجاب با دکتر رئیسی دیدار خواهند کرد.

آیت الله رئیسی همچنین در جمع دانشجویان دانشگاه لاهور حضور یافته و برای آنان سخنرانی می‌کند.

کد خبر 747091

دیگر خبرها

  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری | رئیسی وارد لاهور شد
  • آیت الله رئیسی اسلام‌آباد را به مقصد لاهور ترک کرد
  • پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان باید حل شود
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح با فرمانده کل قوا
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌ها
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده‌های اسرائیلی در اصفهان
  • طعنه سنگین فرمانده ارشد ارتش به ماجرای ریزپرنده های اسرائیلی در اصفهان
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد