Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی خالدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اعلام این خبر افزود: علاوه بر ۵۹ دستگاه آمبولانس یاد شده پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس هم به منطقه زلزله زده اعزام شده است.

وی توضیح داد: امدادگران اورژانس ۱۱۵ توانستند با حضور سریع خود چهار مصدوم این زمین لرزه را با ارایه خدمات پایه و اولیه فوریت های پزشکی درمان سرپایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالدی تاکید کرد: پایگاه های اورژانس در منطقه، سه بیمارستان صحرایی و همچنین بیمارستان های شیراز، اصفهان و شهرکرد در حالت آماده باش هستند. بالگرد اورژانس هوایی نیز اعزام شد. 

وی گفت: اطلاعات بیشتری از تعداد مصدومین احتمالی در دست نیست و فعلا تیم ها در حال ارزیابی هستند.
سخنکوی سازمان اورژانس به شهروندان و مردم ساکن در نزدیکی محل وقوع این زمین لرزه توصیه کرد از تردد بی مورد در سطح شهر خودداری کرده و درباره خبرهای مناطق زلزله زده نیز فقط به رسانه های معتیر داخلی توجه کنند.
وی اظهار داشت: زمین لرزه ۵.۹ تا این لحظه با ۱۲ پس لرزه ثبت شده و ۲۱ روستا اطراف آن که نزدیک به پنج هزار نفر جمعیت دارد که خوشبختانه اکثر روستاها توسط تیم های بهداشت و درمان ارزیابی و بررسی شدند.
خالدی گفت: بیمارستان بندر گناوه به ویژه بخش های «آی سی یو» و «سی سی یو» در حال فعالیت هستند و سه بیمارستان صحرایی و سه فروند بالگرد در حال آماده باش قرار دارند و یک دستگاه اتوبوس و دو دستگاه آمبولانس هم به لجستیک اورژانس بندر گناوه به دلیل پس لرزه های که رخ داده اضافه شده است.

به گزارش ایرنا، زلزله ای به قدرت ۵.۹ ریشتر ساعت ۱۱ و ۱۱ دقیقه و ۵۰ ثانیه روز یکشنبه حوالی بندر گناوه در مرز استانهای بوشهر و فارس را لرزاند.

به گفته محمد حسن قوسیان مقدم سخنگوی جمعیت هلال‌احمر پنج نفر بر اثر این زلزله مصدوم شده اند.

برچسب‌ها بوشهر گناوه فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گناوه فارس بوشهر گناوه فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد

بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶، ۳ ریشتر آذربایجان - حوالی پارس آباد (اردبیل)، ساعت ۰۳:۲۳:۳۰ بامداد امروز شهرستان‌های شمال استان اردبیل بویژه شهرستان پارس آباد را لرزاند.

این زمین لرزه به طول جغرافیایی ۴۸.۳۹ عرض جغرافیایی ۴۰، ۱ در عمق ۵ کیلومتری رخ داد.
نزدیک‌ترین شهر‌ها به محل وقوع زلزله ۴۶ کیلومتری پارس آباد (اردبیل) ۶۶ کیلومتری تازه کند (اردبیل) ۷۷ کیلومتری جعفر آباد (اردبیل)

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به قشم
  • وقوع زلزله در نصرت آباد زاهدان
  • اهدای ۳ دستگاه آمبولانس پیشرفته توسط خیر قشمی
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • واژگونی کامیون در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • یک کشته و ۳ مصدوم حاصل تصادف کامیون و سمند
  • چرا زمین‌لرزه تایوان تلفات کمی داشت؟
  • راه‌اندازی پنج ایستگاه لرزه‌نگاری جدید در کرمانشاه
  • زلزله شدید چین را لرزاند