Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@09:10:48 GMT

نباید کرونا بهانه تعطیلی منابر و تبلیغ شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۸۵۱۲

نباید کرونا بهانه تعطیلی منابر و تبلیغ شود

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت:دوران با برکت ماه رمضان ماه تبلیغ و اطلاع رسانی است و نباید به بهانه کرونا منابر و تبلیغ تعطیل شود بلکه باید با قوت بیشتری در فضای حقیقی و مجازی در این راستا اطلاع رسانی شود.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: ماه رمضان ماه بندگی و دعا و استغفار به درگاه خداوند است و باید در این ماه بندگی خود را به خدا ثابت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه نکا افزود: تلاش برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان مساله مهمی است که همواره در طول سالیان سال به آن سفارش شده است و اکنون هم باید با جدیت دنبال شود و خدای ناکرده برخی از مسائل مانع از حفظ حرمت این ماه نشود.

 

وی با اشاره به وجود ویروس کرونا در جامعه و مشکلاتی که از ناحیه این ویروس ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: کرونا وجود دارد و زمان مشخصی برای ریشه کنی آن اعلام نشده و قابل پیش بینی نیست و لذا باید منابر با قوت بیشتری ادامه یافته و روشنگری دینی و اجتماعی تعطیل نشود.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای انس با خداست و نباید در ماه رمضان که همراه با ویروس کروناست از خدا و بندگی خدا فاصله بگیریم و باید طوری برنامه ریزی شود که ضمن رعایت بهداشت فردی و اجتماعی ماه رمضان و بندگی خدا در اوج برگزار شود.

 

وی تصریح کرد: دوران با برکت ماه رمضان ماه تبلیغ و اطلاع رسانی است و نباید به بهانه کرونا منابر و تبلیغ تعطیل شود بلکه باید با قوت بیشتری در فضای حقیقی و مجازی در این راستا اطلاع رسانی شود.

 

امام جمعه نکا با اعلام اینکه دشمن از این فرصت بدست آمده از شیوع ویروس کرونا لحظه ای از تبلیغات ضد دینی و ضدفرهنگی غافل نبوده است، اظهار کرد: ما هم باید در این راستا تلاش کرده و فضا را برای اجرای برنامه های صحیح اسلامی و دینی و ارزشی پر کنیم.

 

وی افزود: اگر چه به اعلام وضعیت قرمز در شهرستان تجمع ممنوع است؛ اما اطلاع رسانی در مساجد با رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی و جلوگیری از تجمع باید مدنظر قرار گیرد و حتی اگر شده برای 10 دقیقه هم می توان مطالب را منتقل کرد.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی یادآور شد: مساجد منابع و مراکز دفع بلایا و مشکلات است و مساجد و اماکن دینی اینچنینی مکانی برای نشر بیماری نیست و همه ما در قبال سلامت خود، خانواده و مردم جامعه مسئول هستیم و معتقدیم اگر فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک با جدیت دنبال شود؛ بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: بندگی خدا امام جمعه نکا ماه رمضان محمدی لایینی اطلاع رسانی حجت الاسلام ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد

حساب کاربری رسمی سفارت ایتالیا در تهران از تعطیلی دفتر کنسولی خود در تهران خبر داد. خبر این اساس دفتر کنسولی ایتالیا در تهران از تاریخ ۲۶ فروردین‌ماه تا اطلاع ثانوی برای عموم بسته است.

tags # ایتالیا سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • تعطیلی سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی + عکس
  • آغاز تست استعدادیابی باشگاه فوتسال فولاد زرند ایرانیان
  • ضرورت اطلاع رسانی وضعیت زمین‌هایی تفکیک شده ی غیرقانونی
  • دستگیری عاملان زورگیری در بزرگراه صدر
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها
  • ۳ هزار قتل عام از آغاز جنگ غزه