Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ابوالفضل معصومی فر روز یکشنبه در نشست خبری ائتلاف بزرگ پیروان ولایت استان قزوین اظهار داشت: این ائتلاف تشکلی مرکب بین ۱۵ تا ۲۰ گروه، جناح و حزب سیاسی است که فعالیت خود را از بیش از ۲۵ سال پیش آغاز کرده و در زمینه های سیاسی و انتخاباتی فعالیت می کند.
وی گفت: ائتلاف بزرگ پیروان ولایت در استان قزوین پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز به تصمیمات مشخصی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول گفت: ائتلاف پیروان ولایت برخلاف آنچه که بین جناح های سیاسی مرسوم بوده هیچ شخصی را از درون خود به صورت الزام معرفی نکرده و اساس کار بر این است که این ائتلاف یک فراخوان عمومی را اعلام کند و از بین نیروهای هم سو و همفکر ائتلاف نفرات مورد نظر مشخص شوند.
معصومی فر اضافه کرد: پس از اعلام فراخوان عمومی بیش  از ۶۰ نفر داوطلب حضور در این ائتلاف بوده که از بین این افراد ۱۸ نفر از بهترین ها و برجسته ترین ها در مرحله دوم انتخاب شده و به مرحله سوم راه پیدا کردند.
وی اظهار داشت: در مرحله سوم ارزیابی داوطلبان در جلسات مختلف به صورت مجازی و حضوری انجام شده و در نهایت ۹ نفر به عنوان کاندیداهای ائتلاف بزرگ پیروان ولایت انتخاب شده اند.
این مسوول گفت: این ائتلاف تلاش کرده تا در یک مسیر سالم و بی شائبه اقدامات خود را انجام دهد که خوشبختانه به نتیجه مشخص هم دست یافته است.
معصومی فر با اشاره به اقدامات ائلاف پیروان ولایت استان قزوین،افزود: تلاش هایی برای وحدت نیروهای انقلابی انجام شده ولی تا به امروز به موفقیت ایده آل و مورد نظر نرسیده ایم و امیدواریم این مسیر ادامه پیدا کند تا به یک لیست مشترک  دست یابیم.
وی اضافه کرد: بهتر این بود که دوستان شورای انقلاب اسلامی محدودیت حضور داوطلبان در جمع خود را اعلام نمی کردند و اجازه می دادند افراد خود را در جریان ها و گروه های مختلف محک بزنند که اگر این اتفاق می افتاد به احتمال زیاد وحدت شکل می گرفت چرا که اگر این محدودیت نبود شاید هر ۲ جریان یک لیست واحد و مشابه معرفی می کردند که خیلی تلاش کردیم و توصیه شد که این مهم اتفاق بیافتد، ولی محقق نشد.
این مسوول اظهار داشت: پیشنهاد بعدی این است که هر مجموعه ۶ نفر را معرفی کند که در مجموع ۱۲  نفر شده و این افراد در یک هیئت داوری انتخاب شوند که اختلاف ایجاد نشود و جریان دوست داران انقلاب اسلامی دچار مشکل نشوند.
معصومی فر گفت: پیشنهاد دیگر این است که از بین ۱۸ نفر انتخاب شده یک نظر سنجی رسمی و علمی انجام شده و حاصل این نظر سنجی  به عنوان لیست جریان انقلاب اسلامی معرفی شود که تا به امروز نتیجه مشخصی حاصل نشده است.
سخنگوی ائتلاف بزرگ پیروان ولایت استان قزوین افزود: امیدواریم که با ایجاد وحدت و همدلی در بین جریان های انقلابی شاهد حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات باشیم.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان قزوین ستاد انتخابات کشور تبلیغات انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان قزوین انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی استان قزوین ستاد انتخابات کشور تبلیغات انتخاباتی اخبار کنکور استان قزوین معصومی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در سفر به کشور ونزوئلا با ای ون خیل پینتو وزیر امور خارجه این کشور، دیدار و گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار در خصوص تحولات ژئوپلتیکی و موازنه قدرت در منطقه و جهان، نقش مؤثر ایران در این تحولات، ضرورت تقویت تبادلات علمی و فناوری، استفاده از تجارب موفق ایران در این زمینه در شرایط تحریم، جایگاه مهم ادیان ابراهیمی و توحیدی در جهان امروز، ضرورت گفت و گوی ادیان، رسیدگی به مسائل مسلمانان و محبان و پیروان اهل بیت (ع) به گفت و گو و مذاکره پرداختند.

ایران همواره مدافع مظلومان جهان بوده است

ای ون خیل پینتو وزیر امور خارجه ونزوئلا در ابتدای این دیدار ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام و المسلمین رمضانی، تقابل اصلی و تاریخی بشریت را تقابل حق و باطل دانست و تصریح کرد که ایران همواره حامی حق و مدافع مظلومان و ستمدیدگان جهان بوده است.

وزیر امور خارجه ونزوئلا همچنین ضمن تبریک پیروزی اخیر جمهوری اسلامی ایران در تنبیه اسرائیل تصریح کرد که این موفقیت قلب تمامی عدالت‌خواهان و مستضعفان جهان را شاد کرد و درس عبرتی شد تا دیگر متجاوزان از صبوری ایران سوءاستفاده نکنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) و وزیر امور خارجه ونزوئلا در ادامه این دیدار به موضوع موفقیت‌های چشم گیر جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های علمی و فناوری پس از انقلاب انقلاب اسلامی، پرداختند و سعی در اجرایی سازی مفاد تفاهم نامه‌های منعقده، افزایش تبادلات علمی، همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های فناورانه و دانش بنیان شرکتهای دانشگاهی ایرانی را مورد تاکید قرار دادند.

جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است

حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در بخش دیگری از این دیدار ضمن تاکید بر عدالت و حق جویی به عنوان جوهره مشترک تمامی ادیان ابراهیمی، اعم از یهودیت، مسیحیت و اسلام گفت که بر اساس آموزه‌های تمامی ادیان ابراهیمی، باطل رفتنی است و جبهه حق بر جبهه باطل مسلط خواهد شد و آینده متعلق به مستضعفان و ستمدیدگان است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع)، جهان امروز را تشنه عدالت و معنویت دانست و تاکید کرد که جریان مقاومت فراتر از مرزهای ایران، در مقیاس منطقه‌ای و جهانی تقویت و فراگیر شده و دل‌های مردم جهان را علی رغم خواست دولت‌های مستکبر، تسخیر کرده است.

وی در ادامه به تبیین مبانی ظلم ستیزی در نظام فکری انقلاب اسلامی و اسلام و مکتب اهل البیت پرداخت و آن را جوهره همه ادیان ابراهیمی معرفی کرد و بر نقش محوری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در تقویت جبهه حق و ظلم ستیز تاکید نمود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در بخش پایانی دیدار، حمایت بیشتر از مسلمانان و محبان و پیروان مکتب اهل بیت (ع) ونزوئلایی را از وزیر امور خارجه ونزوئلا، خواستار شد.

در این دیدار همچنین دکتر عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت.

کد خبر 6087641 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • ربیعی، وزیر اسبق کار: انتخاب تعطیلی پنج شنبه به جای شنبه متاثر از تفکری است که مقابل حاکمیت تفکر «توسعه و پیشرفت» ایستاده است