Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@06:36:35 GMT

میلادت مبارک حضرت عشق

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۸۶۳۱

میلادت مبارک حضرت عشق

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز 29 فروردین و تولد بزرگ مرد و پدر ایران یعنی سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی است. تاریخ تولد رهبر انقلاب در شناسنامه به تاریخ 24 تیر ثبت شده است، اما رهبر انقلاب در یکی از دیدارهایشان فرمودند تاریخ دقیق تولدشان 29 فروردین 1318 در مشهد چشم به جهان گشودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر معظم انقلاب در خانواده‌ای روحانی به دنیا آمدند و پدر و پدربزرگ ایشان از روحانی‌های آذری مقیم شهر نجف بوده که از تفرش به آذربایجان عظیمت کرده بودند. سید علی خامنه‌ای در پیش از انقلاب سابقه مبارزه با رژیم شاه پهلوی را داشتند. ایشان پس از انقلاب با رای مردم به ریاست جمهوری انتخاب شدند و  پس از درگذشت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) به تشخیص مجلس خبرگان رهبری به عنوان رهبری نائل شدند.

بیشتر بخوانید

جایگاه ارزشمند قرآن در زندگی فردی و اجتماعی از منظر رهبر انقلاب

حالا کاربران فضای مجازی در روز تولد رهبر انقلاب با داغ کردن هشتگ #لبیک_یا_حضرت_عشق تولد ایشان را تبریک گفتند. در ادامه گزیده‌ای از تبریک کاربران را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب رهبر انقلاب سیدعلی خامنه ای رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معنادار وزیر روحانی به تذکر دفتر رهبری به مسئولان بخاطر رفتار بی قاعده در حجاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدعباس صالحی، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات، به توئیت مهدی فضائلی که از تذکر گرفتن برخی مسئولان به خاطر اقدامات نامناسب در برخورد با بی حجابان خبر داده بود، واکنش نشان داد و نوشت:

گویا تذکرات غیرعلنی نتایج ملموسی نداشته‌ است. این تذکر علنی را هم دریافت کرده اند.

باید منتظر بود گه چگونه به این تذکر علنی هم عمل خواهند داشت.

ظاهرا فهم این نکته که در شرایط ویژه کشور نباید این گونه بی گدار به آب زد، سخت نبود و نیست. مواظب نفوذ و رخنه درونی دشمن باشیم.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897162

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار رئیسی به تذکر رهبری درباره نحوه برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • واکنش معنادار وزیر روحانی به تذکر دفتر رهبری به مسئولان بخاطر رفتار بی قاعده در حجاب
  • واکنش دستیار رئیسی به تذکر رهبری درباره نحوه برخورد با بی حجاب ها
  • پیام قابل‌تامل عضو دفتر رهبری درباره جنجال حجاب | تصویر
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • تذکر مهم دفتر رهبری به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • رهبر انقلاب چه روزی متولد شدند؟