Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-20@04:16:12 GMT

ماه رمضان ماه توبه، تهجد و شب زنده داری است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۸۶۹۱

ماه رمضان ماه توبه، تهجد و شب زنده داری است

ماموستا سید "محمد محمدی" در گفتگو با خبرنگار تقریب با بیان این که درماه مبارک رمضان باید خود را به امور خیر و نهی از منکر عادت دهیم، گفت: خداوند رحمان و رحیم است و پشیمانی از گناهان مورد  استقبال خداوند قرار می گیرد.

وی افزود: رسول خدا (ص) می فرماید: در ماه مبارک رمضان خداوند بال رحمت و مهربانی را برای توبه کنندگان می گشاید و آنها مورد بخشش پروردگار قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عالم اهل سنت در ادامه عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان عزم خود را جزم و برای دوری از گناه و معصیت تصمیم خود را گرفته و برای همیشه از منکر دوری جسته و در این ماه از معنویات و فضائلش بهره مند شویم.

ماموستا محمدی مطرح کرد: فرصت ها را از دست ندهیم و در ماه مبارک رمضان که ماه تهجد و شب زنده داری و راز و نیاز با خداوند است بهترین فرصت برای تقرب به درگاه الهی است.

امام جمعه روانسر اظهار داشت: ماه رمضان ماه قرآن، کتاب آسمانی است که در این ماه نازل شد و درگاه های بهشت به روی بندگان باز و درب های جهنم بسته خواهد شد بنابراین تلاوت قرآن و راز و نیاز با خداوند بسیار تأکید شده است.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: رمضان1400 ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشورهای اسلامی در برابر نسل‌کشی مردم غزه خود را به خواب غفلت زده‌اند

ماموستا ملاعادل غلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب در سخنانی اظهار داشت: نزدیک به ۷ ماه از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و فلسطین می‌گذرد و در این مدت ۳۴ هزار نفر از ساکنان مسلمان غزه و فلسطین توسط اشغالگران صهیونیستی به شهادت رسیدند که این مایه تأسف برای جهانیان است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین گفت: در مقابل این نسل‌کشی بزرگ و بی‌سابقه صهیونیست‌ها، شاهد سکوت معنادار مجامع بین‌المللی و حقوق بشری هستیم و تأسف بارتر اینکه کشورهای اسلامی در این باره خود را به خواب زده اند که این را باید به خواب غفلت و نادانی تعبیر کرد.
 
وی با اشاره به اینکه تنها راه برون رفت غزه از این وضعیت اسفبار وحدت جهان اسلام می‌باشد، عنوان کرد: نباید برای نجات مردم غزه و فلسطین نگاه ما به سمت کشورهای غربی و ابرقدرت‌ها باشد، بلکه این جهان اسلام است که در این باره وظیفه دارد، بنابراین با وحدت و یکدستی می‌توان این نسل کشی بی‌سابقه مسلمانان را توسط رژیم اشغالگر قدس متوقف کرد.
 
ماموستا غلامی یادآور شد: متأسفانه با وجود اینکه دنیا می‌بیند که چگونه صهیونیست ها دست به قتل عام مردم غزه و فلسطین می‌زند باز هم برخی از کشورهای عربی و اسلامی همچنان به دنبال عادی‌سازی روابط سیاسی خود با اشغالگران صهیونیست هستند که این مایه شرمساری برای جهان اسلام است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: تا زمانی که وحدت به معنای واقعی در بین کشورهای اسلامی محقق نشود، نباید انتظار داشت که صهیونیست‌ها از قتل و کشتار در این کشور اسلامی دست بردارند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشورهای اسلامی در برابر نسل‌کشی مردم غزه خود را به خواب غفلت زده‌اند
  • مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند
  • نیرو‌های‌مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند
  • کرمانشاه رتبه سوم در طرح عید تا عید را کسب کرد
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز