Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس، موارد اعلام وصولی را قرائت کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز -یکشنبه ۲۹ فروردین ماه- مجلس شورای اسلامی، موارد اعلام وصولی را به شرح زیر قرائت کرد:

- لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان

- لایحه اصلاح و الحاق موادی به قانون تأسیس دهیاری‌های خودکفا در روستاهای کشور مصوب ۱۳۷۷

- طرح نحوه مواجهه با قانع کننده نبودن پاسخ وزیر

- طرح استفساریه ماده ۸۱ قانون مالیات‌های مستقیم

- طرح ایجاد سامانه تخلفات برای اعمال محدودیت در ارائه خدمات دولتی

- طرح استفساریه در خصوص تبصره ۱ ماده ۱۷ قانون مدیریت بحران کشور

- طرح ممنوعیت ورود خبرنگاران رسانه‌های آمریکایی و انگلیسی حامی تحریم به کشور ایران

-طرح زیرساخت‌های مرجعیت دانش برای مقابله با تهدیدات زیستی کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 487720

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رسانه های خارجی خبرنگاران خارجی ایالات متحده آمریکا انگلیس مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع، نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور سران سه قوه، رئیس کمیسیون های مرتبط مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل شد، به بررسی بند «ب» ماده ۳ لایحه برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت، اختلافی میان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان پرداخت.

در بند «ب» ماده ۳ قانون برنامه هفتم به دولت اجازه داده شده بود تا به منظور تسویه بدهی های خود و شرکت ملی نفت به صندوق توسعه ملی، نسبت به عقد قرارداد با این صندوق در زمینه اکتشاف، توسعه، استخراج، تولید، فروش و صادرات نفت و گاز با اولویت میادین جدید یا مشترک اقدام نماید.

برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام علاوه بر این که این مصوبه را بر خلاف بخش هایی از اساسنامه صندوق توسعه ملی دانستند بر وجود پاره ای اشکالات دیگر نظیر فقدان ظرفیت های تخصصی و نیروی کارشناسی لازم درصندوق توسعه ملی تاکید کردند و آن را به مصلحت ندانستند. در نهایت در مورد مصلحت مورد نظر مجلس با اصلاحات بعمل آمده توسط کمیسیون اقتصادی رای گیری بعمل آمد که رای لازم را به دست نیاورد.

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر و ممنوعیت ورود دام به مناطق ییلاقی
  • فیلم/ طرح ممنوعیت تجارت با رژیم صهیونیستی در مجلس ترکیه
  • طرح ممنوعیت تجارت با رژیم صهیونیستی در مجلس ترکیه
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • درآمد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت از وصول معوقات و فرارهای مالیاتی
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • مطالبه ۲۶۳ میلیون دلاری برقی ایران از ترکیه
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند