Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- یک مقام مسئول گفت: اعتبار یارانه نهاده‌ها، عوامل تولید و خرید تضمینی محصولات بخش کشاورزی در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ رشد ۴۳۰.۷ درصدی نسبت به سال ۹۹ نشان می دهد.

 به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت جهاد گفت: در بخش اعتبارات هزینه‌ای قانون بودجه ۱۴۰۰، اعتبار یارانه نهاده‌ها، عوامل تولید و خرید تضمینی محصولات بخش کشاورزی مبلغ ۳,۴۵۰ میلیارد تومان در ردیف ۲۴ جدول مصارف هدفمندی تبصره (۱۴) پیش بینی شده در حالی که این رقم در بودجه سال قبل ۶۵۰ میلیارد تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن قاسمی در مورد اعتبار صندوق بیمه کشاورزی نیز اظهار داشت: در قانون بودجه سال جاری در بند (۲) تبصره (۱۳) مبلغ ۳,۳۲۰ میلیارد تومان برای پرداخت سهم دولت و تقویت این صندوق پیش بینی شده است.

وی افزود: این میزان اعتبار نسبت به رقم ۲,۲۷۷ میلیارد تومان سال گذشته، ۴۵.۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی به اعتبار هزینه‌ای جدید برای خرید واکسن به منظور واکسیناسیون دام اشاره کرد و گفت: در قانون بودجه سال جاری مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان در جدول مصارف هدفمندی تبصره (۱۴) برای خرید واکسن واکسیناسیون دام پیش بینی شده است که با احتساب مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده به همین منظور در ردیف اعتبار اصلی سازمان دامپزشکی کشور، مجموع اعتبارات مذکور به ۶۵۰ میلیارد تومان بالغ خواهد شد.

قاسمی درباره اعتبار صندوق حمایت از تولید چای گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۰ مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در ردیف ۲۵ جدول مصارف هدفمندی تبصره (۱۴) پیش بینی شده که این رقم نسبت به اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومانی سال ۹۹ رشد ۲۵ درصدی داشته است.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت جهاد کشاورزی همچنین به ردیف هزینه‌ای جدید (۴-۵۰۰۰۰) با عنوان یارانه سود تسهیلات تولید و صادرات زعفران اشاره و مبلغ پیش بینی شده در قانون بودجه امسال برای این منظور را ۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد.


 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: قانون بودجه میلیارد تومان پیش بینی شده بودجه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی با افت دما در شمال فارس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، هواشناسی برای برخی نقاط استان، بارش‌های پراکنده را پیش بینی کرده است.  به گفته حسینی کارشناس هواشناسی فارس: از عصر امروز پنج شنبه نهم فروردین  تا عصر جمعه در مناطق شمالی استان بارش پراکنده ، همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

 از صبح فردا تا صبح شنبه یازدهم فروردین هم دمای هوا در مناطق شمالی تا سه درجه کاهش می یباد و احتمال سرما زدگی محصولات کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی با افت دما در شمال فارس
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • نرخ مالیات بر ارزش افزوده ۱۰ درصد شد
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جدید
  • اعتبار فرانسه زیر اهرم فشار کسری بودجه بالا
  • مهلت استفاده از یارانه جدید تا چندم فروردین است؟
  • ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند
  • درآمد سال ۱۴۰۲ البرز بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بود
  • مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک چه زمانی آغاز می‌شود؟