Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:51:15 GMT

اجرای طرح کمک‌ مؤمنانه در خلیل‌آباد خراسان رضوی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۸۷۸۵

اجرای طرح کمک‌ مؤمنانه در خلیل‌آباد خراسان رضوی آغاز شد

ابوالفضل فتوحی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش ریالی مجموع بسته‌های کمک معیشتی توزیع شده یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: توزیع بسته‌های کمک معیشتی، کمک‌های مؤمنانه و تداوم طرح شهید سلیمانی با توجه به موج چهارم شیوع کرونا با قدرت ادامه دارد و در این راستا هشت هزار پرس غذای گرم در طول ماه مبارک رمضان بین نیازمندان شهر و روستاهای خلیل‌آباد توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خلیل‌آباد گفت: پارسال با اجرای ۱۰ مرحله از طرح کمک مومنانه بالغ بر بیست هزار بسته کمک معیشتی توسط مردم، نیروهای اداری و خیران با محوریت سپاه پاسداران شهرستان خلیل آباد به صورت مستقل یا با همکاری ستاد فرمان امام (ره) به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا تحویل شد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری خلیل‌آباد در ۲۴۲ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

خلیل‌آباد مرکب از ۲ بخش مرکزی و ششطراز و چهار دهستان رستاق، حومه، ششطراز و کویر، ۲۷ روستا دارد. دوسوم جمعیت این شهرستان شامل ۳۲ هزار نفر ساکن روستاها هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خلیل آباد کمک های مردمی قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خلیل آباد کمک های مردمی ویروس کرونا خلیل آباد کمک های مردمی قاسم سلیمانی اخبار کنکور خلیل آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واعظ شامگاه دوشنبه در حاشیه اکران فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران آزمایشی سینما دانش قوچان اظهار کرد: سینما دانش قوچان که متعلق به اداره آموزش‌وپرورش این شهر است از دهه ۶۰ تأسیس شد و به علت برخی مشکلات در دهه ۷۰ تعطیل شد.

سرپرست آموزش‌وپرورش قوچان با اشاره به اینکه این سینما با مشارکت بخش خصوصی در دهه ۹۰ آغاز به کار مجدد کرد اما شیوع ویروس کرونا دوباره این سینما را به تعطیلی کشاند، تصریح کرد: متأسفانه وجود برخی مشکلات پس از کرونا و نبود همتی در جهت بازگشایی مجدد این سینما به سمتی کشاند تا بیش‌ازپیش مستهلک‌شده و منابع مالی و بیت‌المال هدر رود.

وی با تأکید بر اینکه نیاز شهروندان به این مکان تفریحی فرهنگی به‌ویژه قشر نوجوان و جوان اهمیت راه‌اندازی این مجموعه را با قید فوریت دوچندان کرد، افزود: در این راستا برای مدت آزمایشی یک‌ماهه تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اکران‌های مردمی عمار بسته شد تا بتوان بر اساس حضور مردم در این بازه زمانی به سمت جذب اعتبار از طریق خیرین و نهادهای مرتبط برویم و سینمایی درخور شأن آماده‌سازی کنیم.

واعظ بابیان اینکه بهسازی و تعمیر سینما برای صندلی، پرده، صوت و … حدود ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، ادامه داد: امشب اکران آزمایشی فیلم آسمان غرب به‌عنوان اولین اکران برای بسیج دانشجویی برگزار و در روزهای آتی نیز برای دیگر اقشار جامعه اکران خواهد شد.

کد خبر 6085971

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است
  • آغاز عملیات ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در خراسان رضوی