Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@14:00:28 GMT

نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۰ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۸۷۹۴

نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۰ اعلام شد

نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۰ روی سایت سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

فاطمه زرین ‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با ایلنا، گفت: نتایج آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

وی در ادامه بیان کرد: تعداد ۱۳۶ هزار و ۶۶۵ نفر در آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ مجاز شدند. همچنین ظرفیت پذیرش دانشگاه‌های دولتی ۱۲ هزار و ۳۲ نفر اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایلنا، این آزمون روز جمعه ۱۵ اسفندماه ۹۹ با رقابت حدود ۱۵۰ هزار داوطلب در ۲۱۰ حوزه امتحانی و ۱۱۰ شهر کشور برگزار شد. بیشترین داوطلبان این آزمون در رشته علوم انسانی و کمترین داوطلبان در رشته زبان بودند. ۸۰ درصد ثبت نام کنندگان در این آزمون حضور داشتند.

لینک کوتاه: asriran.com/003Gtz

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آزمون دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد

به گزارش تابناک، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ امروز سه‌شنبه به‌تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارا حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشس و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرسwww.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

 داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌ها غیرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌های امام صادق(ع)، جامع امام حسین(ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانۀ فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب نمایند.

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا فردا اعلام می‌شود
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳