Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد آقازاده ظهر یکشنبه در در صد و دوازدهمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا ضمن تبریک روز ارتش درباره وضعیت شیوع کرونا اظهار کرد: فاصله بستری بیماران تا بستری در بخش مراقبت‌های ویژه و فوت بیماران بسیار کوتاه شده است.

وی درباره تعداد افراد بستری در استان افزود: در حال حاضر تعداد یک هزار و ۳۳۸ بیمار در استان بستری هستند که در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها این تعداد به یک هزار و ۸۰۰ بیمار خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده با بیان اینکه در شبانه روز گذشته، ۱۳۰۳ تن در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا و ۲۸۶ تن از آنان در مراکز درمانی بستری شدند، افزود: با بستری شدن این تعداد بیمار، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۱۳۳۴ نفر رسید از این تعداد بیشترین تعداد بستری‌ها با ۱۰۴ نفر در ارومیه، ثبت شده است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۲۷ بیمار شامل ۹ نفر در ارومیه، میاندوآب یک تن، ۳ نفر بوکان، اشنویه ۱ تن، خوی ۳ نفر، چالدران یک تن، سلماس یک تن، مهاباد ۵ نفر، نقده دو نفر، پلدشت یک نفر جان باختند و مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به سه هزار و ۹۶۶ نفر رسید.

آقازاده درباره میزان رعایت پروتکل‌ها در استان افزود: با اعمال محدودیت‌ها میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به هفته قبل بهتر شده است به طوری که میزان رعایت استفاده از ماسک در استان به ۶۰ درصد رسیده است.

وی درباره افراد فوت شده در استان بیان کرد: فوت ۲۷ نفر در یک روز خبر بسیار بدی است و برای بنده و همکارانم در دانشگاه کابوس محسوب می‌شود، این درحالی است که هنوز در ابتدای موج هستیم.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۱۳۸ هزار و ۹۱۴ تن به این بیماری مبتلا شده اند.

کد خبر 5192029

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا جواد آقازاده دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا ماه مبارك رمضان کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران اردبیل زلزله محدودیت های کرونایی واکسن کرونا انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در مصاحبه ای با بیان اینکه ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ آذربایجان را ندارد و برنامه ای برای جنگ برای آن را نیز ندارد، گفت: ارمنستان هیچ جاه طلبی فراتر از مرزهای شناخته شده بین المللی خود ندارد.

پاشینیان گفت: ما صداقت خود را در خصوص تصمیمات اتخاذ شده در روند تحدید حدود نشان داده ایم. ما متذکر شدیم که دولت ارمنستان آماده است اقداماتی را در چارچوب اختیارات خود انجام دهد تا به مردم اجازه دهد در روستاهای آذربایجان زندگی کنند. به ویژه در چهار روستایی که اکنون در آن زندگی نمی کنند. 

وی ادامه داد: ما همچنین اعلام می کنیم که در نتیجه این روند، زندگی راحت و امن در روستاهای ارمنی - باغانیس، ووسکپار، گیرانتس، برکابر - باید به همان اندازه امکان پذیر باشد.

هفته گذشته بین کمیته های تعیین حدود ارمنستان و جمهوری آذربایجان تصویب شد که 4 روستا از ارمنستان به جمهوری آذربایجان منتقل شود. همچنین اولین سنگ تعیین حدود بین دو کشور نیز نصب شد.

دیگر خبرها

  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی