Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@11:10:44 GMT

۵ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در کرج پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۹۲۲۸

۵ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در کرج پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز حصاری ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از روند بازرسی از اصناف کرج اظهار کرد: طرح تشدید بازرسی از روند فعالیت‌های صنفی و نظارت بر نحوه‌ی اجرای پروتکل‌های بهداشتی از سوی متصدیان واحدهای صنفی به طور جدی از سوی این اتاق پیگیری و اجرا می‌شود.

وی افزود: بر اساس گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت برخی آرایشگاه‌های زنانه در سطح شهر کرج، اکیپ‌های تخصصی با حضور کارشناسان خانم واحد بازرسی و نظارت اصناف تشکیل شده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، گزارشات واصله مردمی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز تصریح کرد: بر همین اساس روز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه سال جاری و با همراهی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف به طور نامحسوس، فعالیت آرایشگاه‌های زنانه زیر ذره بین بازرسان قرار گرفت و با خاطیان برخورد قانونی شد.

وی بیان کرد: در جریان بازرسی از روند فعالیت‌های سطح بازار و بنا بر گزارشات مردمی، ۵ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در کرج پلمپ شد.

حصاری متذکر شد: به دلیل حساسیت موضوع و تاکید صریح مسئولان ستاد استانی مبارزه با کرونا، بازرسان واحد بازرسی و نظارت اصناف مکلف شده‌اند تا با شناسایی واحدهای صنفی متخلف، نسبت به پلمب و معرفی آنها به دستگاه قضائی اقدام کنند.

کد خبر 5192052

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان کرج اتاق اصناف البرز ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا ماه مبارك رمضان کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر روز ارتش زلزله ارتش جمهوری اسلامی ایران اردبیل محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی در زنجان پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، داوود رحمانی به اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: نظارت‌ها و بازرسی‌های این طرح با مشارکت بیش از ۱۵۵ بازرس بهداشت محیط در سراسر استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه از آغاز این طرح تا ۴ فروردین ماه بیش از ۷ هزار و ۳۵۶ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی توسط بازرسان بهداشت محیط بازرسی شده است، افزود: طی بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان در طی ۱۸ روز ۴ هزار و ۹۲۷ کیلوگرم- لیتر ماده غذایی فاسد و تاریخ گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط در سراسر استان، ضبط و از سطح عرضه جمع‌آوری شده است.

معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان، خاطرنشان کرد: علاوه بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این مدت از تعداد ۳ هزار و ۹۶۳ اماکن عمومی توسط بازرسان بهداشت محیط در سراسر استان بازرسی به عمل آمده و برای تعداد ۱۸۰ اماکن عمومی اخطاریه بهداشتی صادر شده است.

رحمانی با اشاره به اینکه پایش و ارزیابی وضعیت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی و سامانه‌های آبرسانی، مورد توجه جدی بازرسان بهداشت محیط قرار دارد، اعلام کرد: همه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، مراتب را به شماره رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰ منعکس نمایند تا در کمترین زمان ممکن به شکایات آنان رسیدگی شود.

کد خبر 6062230

دیگر خبرها

  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • پلمب ۲۷۳۹ واحد صنفی متخلف ازسوی وزارت بهداشت
  • تشدید نظارت بازرسان بهداشت محیط / انجام بیش از ۶۰۰۰ بازرسی تا ۵ فروردین و پلمب ۵ واحد صنفی
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی زنجان در طرح بسیج نوروزی
  • ۲۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی در زنجان پلمب شد
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی خوزستان در ماه رمضان و نوروز