Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:30:18 GMT

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال با سپاهان تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۹۳۰۹

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال با سپاهان تمدید کرد

به گزارش ایرنا، تیم والیبال سپاهان تیمی پرستاره را برای فصل آینده لیگ برتر آماده می‌کند. این تیم امروز از تمدید قرارداد علیرضا مباشری دریافت‌کننده باتجربه خود خبر داد.

سپاهان در روزهای گذشته امیر غفور، مسعود غلامی و سامان فائزی را به خدمت گرفته بود و با مجتبی میرزاجانپور نیز تمدید کرد.

بازیکنان تیم هورسان رامسر هم امروز با حضور در دفتر هیات والیبال مازندران، قراردادهای خود را با این باشگاه به صورت رسمی ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید رنجبر قطر پاسور فصل گذشته فولاد سیرجان و سید عیسی ناصری از سایپا، جدیدترین خریدهای این تیم بودند. این باشگاه قرارداد امیر گلریز و ماهان رحیمیان را نیز تمدید کرد.

برچسب‌ها امیر غفور تیم والیبال هورسان رامسر تیم والیبال سپاهان مسعود غلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امیر غفور تیم والیبال هورسان رامسر تیم والیبال سپاهان امیر غفور تیم والیبال هورسان رامسر تیم والیبال سپاهان مسعود غلامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد

ه گزارش "ورزش سه"، موج انصراف از حضور در تیم ملی والیبال ایران در حال افزایش است و این بار نوبت لیبروی باتجربه فولاد سیرجان ایرانیان بود.

مهدی مرندی لیبرویی که سابقه دو حضور در المپیک را دارد با اننتشار متنی در اینستاگرام از حضور در تیم ملی انصراف داد.

او در استوری خود در اینستاگرام نوشت:

با سلام و احترام خدمت جامعه با شعور والیبال
پوشیدن لباس مقدس تیم ملی در هر رشته ای برای هر ورزشکاری افتخاریست که من هم چندین سال این افتخار را داشتم و حال به دلیل داشتن مصدومیت کهنه و قدیمی و با مشورت از پزشک تیم ملی و با اجازه و صحبتی که با رییس محترم فدراسیون والیبال و کادر فنی محترم تیم ملی داشتم برای ریکاوری از حضور در تیم ملی انصراف داده و در ادامه راه برای تیم ملی کشورم آرزوی سربلندی و موفقیت دارم. سرباز کوچک این مملکت و رشته پرطرفدار والیبال مهدی مرندی"

حالا با این انصراف تعداد لیبروهای حاضر در اردو به سه نفر رسیده است. مرندی پس از سید محمد موسوی و محمد فلاح سومین بازیکن انصرافی از تیم ملی است.

دیگر خبرها

  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد