Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:03:20 GMT

موافقت نوبخت برای کمک به تیم ملی فوتبال و فوتسال

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۹۴۱۶

موافقت نوبخت برای کمک به تیم ملی فوتبال و فوتسال

رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص حمایت از تیم ملی فوتبال و فوتسال به بحث و تبادل نظر پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم در دیداری صمیمانه با محمدباقر نوبخت به بحث و تبادل نظر در خصوص حمایت از تیم ملی فوتبال جهت حضور در رقابت‌های مرحله اول و نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و اعزام تیم ملی به جام‌ جهانی فوتسال لیتوانی پرداخته و توافق شد تا دغدغه‌های مالی تیم ملی به بهترین شکل برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه موافقت و دستور اکید داد تا در جهت حمایت و پشتیبانی همه جانبه مالی از تیم ملی و نمایندگان 80 میلیون ایرانی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال و فوتسال اقدام لازم به عمل آید.

عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از رئیس سازمان برنامه‌ریزی و بودجه بابت این دستور، خواستار حمایت‌های بیش از پیش از تیم ملی فوتبال ایران در شرایط کنونی با توجه به حساسیت‌های منطقه‌ای شد تا ملی پوشان ایران در پیکارهای پیش‌رو با آرامش کامل به میدان بروند.

تماس تلفنی عزیزی خادم با سفیر ایران در هندانتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم تیم ملی فدراسیون فوتبال ایران شهاب الدین عزیزی خادم تیم ملی فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، جام جهانی ژیمناستیک هنری از امروز در قطر آغاز  شد. این رقابت‌ها به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار  بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که  برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از  ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز