Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@03:58:20 GMT

نصب بیش از 4700 انشعاب گاز در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۹۵۵۶

نصب بیش از 4700 انشعاب گاز در استان مرکزی

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: پارسال 4761 انشعاب جدید در استان به بهره‌برداری رسید و 15 هزار مصرف‌کننده از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا سمیعی گفت: سال 1399 در استان مرکزی به تفکیک، حدود 2007 انشعاب در بخش شهری، بیش از 2522 انشعاب در بخش روستایی و حدود 232 انشعاب در بخش صنایع به انشعاب‌های استان افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، نگهداشت، ایمنی و فرهنگ مصرف بهینه گاز طبیعی اهمیت فراوانی دارد و باید برای گسترش فرهنگ استفاده ایمن و بهینه از این نعمت خدادادی تلاش کرد تا از کمترین امکانات، حداکثر بهره‌برداری را از آن داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در لرستان

یاسر اکبریان با اشاره به فعالیت گروه رصد و پایش شرکت آب و فاضلاب در تمام نقاط استان اظهار کرد: با فعالیت شبانه روزی گروه رصد و پایش بخش مشترکین ظرف ۴ ماه حدود ۴ هزار انشعاب غیر مجاز شناسایی شد.
به گفته وی پس از شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز روند تبدیل آنها به انشعاب مجاز آغاز شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیشترین انشعاب غیر مجاز را بخش مرکزی شهرستان خرم‌آباد عنوان کرد و گفت: امیدواریم با شناسایی انشعاب‌های غیر مجاز گام اساسی در راستای حذف این انشعاب‌ها برداریم.
 اکبریان با اشاره به اینکه انشعاب غیر مجاز نه تنها تضیبع حقوق دیگران است، بیان کرد: استفاده از انشعاب‌های غیر مجاز شبکه آب استان را دچار اختلال می‌کند و مشکلاتی در زمینه میزان مصرف و تولید آب به وجود می‌آورد.
وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند انشعاب‌های غیر مجاز آب را از طریق سامانه ۱۲۲ به شرکت آب و فاضلاب اطلاع دهند، خاطر نشان کرد: نکته مهم رعایت اصول نگهداری افرادی است که انشعاب‌های غیر مجاز را گزارش می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری
  • افزایش خروجی سد زاینده‌ رود برای آبیاری مزارع کشاورزان+ جزئیات
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • شناسایی ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در لرستان