Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@12:50:05 GMT

حاجی میرزایی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۹۶۶۰

حاجی میرزایی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت

وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی» را به فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت و از تلاش‌های دلاورمردان ارتشی، تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محسن حاجی میرزایی»، در آستانه فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی»، با صدور پیامی این روز را به سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت و از همّت و حمیّت ارتشیان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام وزیر آموزش و پرورش به این شرح است؛

«استقلال، اقتدار و امنیت ارکان رکینی هستند که آزادگان جهان آن را در ظلّ اتّکال به خدای متعال و در سایه سار اتّکای به آرمان‌های آزادی خواهانه و عدالت جویانه خویش، پس از مجاهدت‌های رهایی بخش به دست آورده‌اند.

وبه یقین، ملّت صلح دوست و ستم ستیز ایران از این منظر، سرآمد جهانیان است. چرا که صاحبان ایمان و ساکنان ایران به نیکی توانسته‌اند با بهره‌مندی از آموزه‌های ارزنده اسلام عزیز، و با تبعیت از رهبری‌های داهیانه یکی از دانش آموختگان خبره این مکتب رهایی بخش، و نیز مددیابی از فرهنگ غنی ایرانی خویش، برطاغوت دوران غالب شوند و برظالمان زمان ظفر یابند؛ و این گونه نهال انقلاب خویش را در بوستانی به گستره ایران غرس نمایند و آنگاه برای نخستین بار، نظام مردم سالاری دینی را مستقر سازند.

اندکی مداقّه در پیشینه این نیروی نظامیِ متّکی به خدا و متّصل به خلق خدا، ما را به این مهم می‌رساند چه در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چه در زمان استقرار جمهوری اسلامی، ارتشِ این سرزمینِ همیشه سربلند، هماره با مردم، انقلاب و رهبری آن موافقت و موافقتی بی نظیر داشته و دارد.

به نحوی که به قطعیت می‌توان ارتش را یکی از عناصر اساسی در ایجاد، توسعه و تعمیق امنیت همه جانبه در ایران اسلامی دانست.

امنیتی که بی‌گمان محصول مجاهدت‌های همیشه غیور مردانی چون شهیدان قرنی، کلاهدوز، کشوری، صیاد، فکوری، ستّاری و دیگر مجاهدان این نیروی الهی بوده و خواهد بود.

این جانب مسرورانه فرارسیدن ۲۹ فروردین، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی» که به نیکی با ایّام فرخنده ماه رمضان الکریم تلاقی فرخنده‌ای یافته است را به جناب‌عالی و تمامی امیران و خادمان دبیر و دلیر ارتش جمهوری اسلامی ایران که هماره مدبّرانه و متهوّرانه حافظ خاکِ پاک ایران و مردم بی‌باک آن بوده‌اید، تبریک و تهنیت می‌گویم.

و نیز، نظر به مساعی آسمانی آن نهاد خدوم در این ایام سرد و سخت که ایران و ایرانیان در مقابله با ویروس مُهلک کرونا، همدل و همیار شده‌اند، بر خود فرض می‌دانم تا به نمایندگی از جامعه فهیم فرهنگیان، قدردان آن همه همّت و حمّیت والایی باشم که به شیواترین شیوه، جلوه‌های جمیل قرب به ایمان و حُبّ به ایران را به نمایش گذاشته است.»

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: حاجی میرزایی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران وزیر آموزش و پرورش ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است

تابناک _ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیرو‌های مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیرو‌های مقاومت در این شش ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است، زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیرو‌های مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

دیگر خبرها

  • روایت فرمانده نیروی دریایی ارتش از توطئه دشمنان علیه ایران با استفاده از روش های جاسوسی و نفوذ
  • هیچگاه از توطئه‌های دشمنان غافل نیستیم
  • اجرای طرح انسداد مرزها توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیرو‌های مسلح افزوده می‌شود
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است