Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود رئیسی رئیس شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به وضعیت بحرانی و حساس ناشی از شیوع ویروس کرونا و وقوع پیک جدید این بیماری در خوزستان و کشور، خانواده‌های بسیاری در دام کووید ۱۹ گرفتار شده اند.

او با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان همه سعی و تلاش خود را برای کاهش آمار ابتلا به کرونا ویروس، مرگ و میر و آسیب‌های ناشی از ابتلا به این بیماری به کار گرفته اند، افزود: در این شرایط سخت و طاقت فرسا، دست یاری خیرین سلامت هندیجان، مرهمی بر فشار‌ها و سختی‌های وارده بر سیستم بهداشت و درمان شهرستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی اهدای ۱۷ کپسول اکسیژن به مبلغ حدود ۶۰ میلیون تومان، ۷ دستگاه کولر دوتیکه و ۴ دستگاه تلویزیون طی روز‌های اخیر را تنها گوشه‌ای از مهربانی‌های خیرین و نیکوکاران عنوان کرد و بیان داشت: ضمن تقدیر و تشکر از اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه از خداوند متعال برای آن‌ها سلامتی و موفقیت روزافزون خواستارم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با حضور معاون درمان وزیر وزارت بهداشت و درمان همزمان با ظهر پنجشنبه و در قالب سفر هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان افتتاح شد.

ساختمان اداری شبکه بهداشت و مرکز جامع خدمات روستایی یکی از مطالبات مردم شهرستان آرادان بود که امروز به ثمر نشست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: ساختمان اداری شبکه بهداشت و مرکز جامع خدمات روستایی در زمینی به مساحت یک هزار و ۹۰۰ متر مربع ساخته شده است.

کامران قدس با بیان اینکه برای این طرح ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، بیان کرد: این ساختمان همزمان با سفر دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان و در قالب طرح‌های وزارت بهداشت، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش مهر، در این مراسم امام جمعه و مسئولان شهرستان آرادان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6081968

دیگر خبرها

  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • مسوولان دماوند در امر جمع آوری سگ های بلاصاحب بیشتر تلاش کنند
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
  • ردپای ژنتیک در اختلال وسواس
  • برای جلوگیری از سرطان روده مسواک بزنید
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد