Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان گفت:‌ نادر دست نشان مرا به فوتبال ایران معرفی کرد و درگذشت این مربی اتفاق بسیار تلخی برای من بود. - اخبار ورزشی -

محمد بلبلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص درگذشت نادر دست‌نشان گفت: باید این ضایعه دردناک را به خانواده دست‌نشان، جامعه فوتبال و مردم مازندران تسلیت بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقا نادر امپراطور فوتبال مازندران بود و برای فوتبال ایران خیلی زحمت کشید. این مربی جسارت به خرج داد و با قرار دادن من در ترکیب ثابت تیمش، باعث شد به فوتبال ایران معرفی شوم. امیدوارم روح آقا نادر همیشه در آرامش باشد. فوت این مربی واقعا برای من اتفاق تلخی بود و هیچ‌وقت او را فراموش نمی‌کنم.

وی در ادامه در خصوص وضعیت نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و در آخرین بازی هم یک امتیاز مهم در اصفهان گرفتیم. امیدوارم در ادامه مسابقات با اعتماد به‌نفس بیشتری بازی و خودمان را به لیگ برتر دیکته کنیم. بازی‌های لیگ سخت شده و امتیاز گرفتن برای هر تیمی سخت است، با این حال تیم ما بعد از آمدن محمود فکری شرایط بهتری پیدا و نگاه‌ها نیز به نفت مسجدسلیمان تغییر کرده است. راه سختی داریم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم در لیگ امسال قهرمان خواهد شد؟» اظهار داشت: پیش‌‌بینی سخت است و اصلا نمی‌توان در این زمینه حرف قطعی زد. چند تیم دنبال قهرمانی هستند اما من دوست دارم استقلال قهرمان شود. امیدوارم این تیم لغزشی نداشته باشد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

تعطیلی 3 روزه تمرینات نفت مسجدسلیمان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان فوتبال ایران دست نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!

به گزارش  قدس آنلاین، سپاهان و ذوب آهن فردا (چهارشنبه) در چارچوب دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از داربی اصفهان و تقابل در نقش‌جهان، آن را یک دربی و یک بازی مهم برای شهر اصفهان دانست و اظهار کرد: امیدوارم بازی جذابی برای هواداران اصفهان باشد. نمی‌دانم می‌بریم یا نه ولی می‌دانم که می‌توانیم رقابت کنیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا با کمک هواداران بهترین خودمان را ارائه دهیم.

او در خصوص سیل انتقادات به سپاهان با اینکه امتیازات نسبت به مدت مشابه در فصل قبل برابر است، افزود: شاید به خاطر بلندتر شدن موهایم است. نگران نیستم زیرا به عقیده من انتقاد در فوتبال وجود دارد. شاید برخی به دلیل چند نتیجه پشت سر هم ناراحت باشند. مدت زیادی است که در فوتبال هستم ولی بالاخره این قسمتی از تئاتر است و باید رو به جلو حرکت کنیم.

سرمربی سپاهان همچنین در واکنش به تمام‌کننده نبودن تیمش با وجود نمایش‌های خوب سپاهان، یادآور شد: این سوال متفاوتی است. همیشه می‌گویند چرا دفاع نکردیم یا چرا گل نزدیم. گاهی بازیکنان آرامشی که باید را نگرفته‌اند یا گاهی مربوط به خودخواهی بازیکن است. ببینیم فردا چه خواهد شد. قبول می‌کنم ولی فشار بیشتری گذاشتم و امیدوارم فردا نتیجه را ببینیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • رشیدی: بازی با شمس آذر همانند شمشیر دو لبه است/ امیدوارم استقلال دیگر مصدوم ندهد
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!