Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@23:09:05 GMT

مشکل اشتغال فرزندان ایثارگر و شهدا در لرستان برطرف شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۰۱۱۹

مشکل اشتغال فرزندان ایثارگر و شهدا در لرستان برطرف شود

حجت الاسلام شاهرخی گفت: ضروری است با همکاری و برنامه ریزی، مشکل اشتغال فرزندان ایثارگر و شهدا برطرف شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار با کارکنان بنیاد شهید استان اظهار داشت: خدمت به خانواده های شهدا توفیق بزرگی است که باید قدر این فرصت را بدانیم و با دلسوزی و مهربانی با فرزندان و خانواده های شهدا رفتار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سفر اوحدی به استان افزود: سفر اوحدی رئیس بنیاد شهید کشور به استان باید دستاوردی داشته باشد و لازم است که پیگیری های لازم در این زمینه صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اشتغال برای فرزندان شهدا، تصریح کرد: هم ظرفیت های برون استانی و هم درون استانی در بحث اشتغال باید فعال شود و باید بسته توجیهی اشتغال تهیه شود و بتوان در این راستا اقداماتی صورت گیرد.

حجت الاسلام شاهرخی عنوان کرد: ضروری است تا با برنامه ریزی های لازم مشکل اشتغال در این حوزه برطرف گردد. همچنین در بحث مسکن و سایر بخش ها جلسه ای با استانداری صورت می گیرد تا شرایط برای رفع مشکلات فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه

شناسنامه یکی از اسناد هویتی برای تمامی افراد محسوب می‌شود. چرا که یکی از مهمترین مدارک برای پیمودن مسیر‌های مختلف زندگی مانند تحصیل، شغل و یا ازدواج بسیار حائز اهمیت است و در صورت نداشتن آن افراد با مشکلات جدی مواجه می‌شوند. اما برخی از فرزندان مادر ایرانی هستند که به صورت قانونی در کشور ساکن هستند، اما فرزندان آنها از داشتن شناسنامه محروم هستند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار 

سلام عرض ادب من فرزند مادر ایرانی هستم. مدت ۳ سال است که برای دریافت شناسنامه در اداره اتباع استان البرز تشکیل پرونده دادم.اما هر زمان پیگیری کردیم به نتیجه نرسیدیم. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه