Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:36:09 GMT

آغاز ساخت ۷۰ درصد از اراضی طرح اقدام ملی مسکن اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۰۱۶۸

آغاز ساخت ۷۰ درصد از اراضی طرح اقدام ملی مسکن اصفهان

ایسنا/اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اخذ پروانه ساختمان برای حدود ۷۰ درصد از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان خبر داد.

علیرضا قاری‌قرآن با اعلام این خبر، گفت: پس از اجرای سه مرحله ثبت نامی طرح اقدام ملی مسکن بالغ بر ۹۴ هزار نفر در سطح استان اصفهان متقاضی بهره‌مندی از مزایای این طرح بودند که برای این افراد استعلام های لازم انجام و متقاضیان نهایی مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گستره کل استان برای تمام متقاضیانی که واریز وجه داشتند، زمین مورد نیاز تأمین شده است.

به  گزارش ایسنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در طرح اقدام ملی مسکن بخشی هایی به دست خود مالک انجام و اراضی آن در اختیار خود او قرار داده می‌شود و بخش‌هایی هم به صورت ساخت انبوه توسط کارگزاران انجام می‌شود و امیدواریم تمام این واحدها مطابق با برنامه زمان بندی ساخته و تحویل شود.

وی با بیان اینکه برای ۶۰ الی ۷۰ درصد اراضی طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان پروانه ساختمانی اخذ شده است، گفت: عملیات ساخت بر روی این اراضی آغاز شده است.

قاری‌قرآن با بیان اینکه ساخت مسکن ملی مطابق با دوره زمانی مشخصی است، گفت: بخشی از پروژه‌های این استان که به صورت انبوه‌سازی انجام می‌شود در مرحله پی‌کنی  و اجرای فونداسیون است و بخشی که به صورت خود مالک بوده نیز، دوره زمانی برای ساخت آنها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در روزهای آغازین ماه رمضان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن شاهد آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکن محرومین به تعداد ۴۳۰ واحد و طرح اقدام ملی به تعداد ۱۳۲ واحد در شهرستان اردستان بودیم که امیدواریم این واحدها نیز با سرعت تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی طرح مسکن ملی پروانه ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان مهندس محمدرضا ولی الهی با بیان اینکه افق طرح های هادی ۱۰ ساله است و باید پس از گذشت ۱۰ سال بازنگری صورت گیرد، افزود؛ در حال حاضر طرح هادی ۳۱۳ روستای استان نیازمند بازنگری است. وی افزود؛ با نگاه توسعه ای برای روستاها و همچنین رفع نیاز روستاییان به زمین برای ساخت مسکن، در بازنگری ها این نیازمندیها لحاظ گردیده و در کنار آن چنانچه روستاییان برای ساخت مسکن دچار مشکل باشند، از طریق الحاق موردی یک قطعه زمین ۲۰۰ متری با کاربری مسکونی در کمیسیون‌های مربوطه موافقت می شود تا علاوه بر تامین زمین مورد نیاز ساخت مسکن، قیمت زمین در روستاها کنترل شود که در همین راستا در سال گذشته ۱۳۶ جلسه کمیسیون برگزار و با درخواست ۸۷۰ متقاضی موافقت گردید.

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی آغاز شد
  • عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است