Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@13:51:12 GMT

کشف محموله میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۰۲۱۵

کشف محموله میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف محموله ای پارچه قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال توسط ماموران یگان امداد شهر "اصفهان" خبر داد.

سرهنگ "حمیدرضا اکبری" بیان داشت:ماموران یگان امداد شهر اصفهان حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه وانت پراید مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی افزود: این خودرو 50 طاقه پارچه خارجی  را حمل می کرد که راننده مدارک گمرکی و قانونی مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده را 30 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

سرهنگ اکبری با اشاره به دستگیری راننده خودرو و تحویل وی به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، به طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می شود علاوه بر نخریدن کالاهای قاچاق، هرگونه اخبار در این خصوص را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.&پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید شیردل کامه هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به محموله بار دو دستگاه کامیون کشنده که به صورت غیربهداشتی و در قالب گالن‌های ۱۰۰ لیتری حمل می‌شد، مشکوک شدند.   سرهنگ حمیدرضا خوشخو افزود: ماموران در ادامه به منظور بررسی بیشتر، این خودرو‌ها را به داخل ایستگاه هدایت کردند و پس از کنترل اسناد و مدارک راننده، دریافتند محموله‌های موردنظر رب غیربهداشتی فاقد پروانه تولید و بهره برداری است که طبق اعلام کارشناسان شبکه بهداشت، قابل مصرف نیست.   وی بیان داشت: پرونده تشکیل شده به مراجع قضائی ارجاع و کالای مکشوفه به معاونت غذا و داروی شبکه بهداشت شهرستان تربت حیدریه تحویل داده شد.   سرهنگ خوشخو تاکید کرد: مقابله پلیس با محصولات غیربهداشتی که به صورت غیر مجاز و خارج از شبکه تولید، تهیه و روانه بازار می‌شود و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد، با قاطعیت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر