Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@23:08:46 GMT

اعلام زمان مسابقات حذفی 4 تیم آسیایی ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۰۲۹۰

اعلام زمان مسابقات حذفی 4 تیم آسیایی ایران

به گزارش جام جم آنلاین، سهیل مهدی در گفتگو با فارس در مورد محل برگزاری بازی خوشه طلایی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام‌ حذفی و اینکه آیا ورزشگاه خانگی خوشه طلایی در ساوه شرایط استاندارد را برای برگزاری این دیدار دارد، اظهار داشت: قرار است امکاناتی در آنجا فراهم شود که دوستان در حال انجام این کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همکاران ما قرار است بازدیدی را انجام بدهند و تمام موارد را بررسی کنند. به طور کلی مهمترین مساله بحث نور ورزشگاه است چون بازی زیر نور برگزار می‌شود. بقیه موارد مانند زمین نیز توسط نماینده سازمان لیگ بازدید می‌شود و بعد از گزارش همکاران تصمیم گیری می‌کنیم. هنوز چیزی را قطعی نکرده‌ایم.

مسئول مسابقات سازمان لیگ در مورد زمان برگزاری 4مسابقه جام حذفی که تیم‌های آسیایی فوتبال ایران باید در آن‌ها به میدان بروند، گفت: معوقه‌های جام حذفی را حتما تا قبل از برگزاری اردوی تیم ملی که پنجم یا ششم خرداد است، برگزار می‌کنیم.

وی در مورد برگزاری بازی معوقه گل‌ گهر مقابل فولاد خوزستان از هفته هجدهم با توجه به اینکه تیم سیرجانی بعد از بازی جام حذفی (8اردیبهشت) مدت زیادی را در تقویم خودش خالی دارد، عنوان کرد: تا هفدهم اردیبهشت هیچ تیمی نمی‌تواند بازی کند چون شب‌های احیا و قدر را داریم. از هفدهم اردیبهشت بازی‌ها را شروع می‌کنیم. زمان بازی معوقه فولاد و گل‌گهر را به احتمال زیاد فردا و دیگر بازی‌های معوقه لیگ را نیز به تدریج اعلام می‌کنیم. در این زمینه باید هماهنگی های لازم صورت بگیرد و شرایط و اردوهای اردوهای تیم‌ها را در نظر بگیریم. فکر می‌کنم تا فردا زمان دو سه بازی معوقه اعلام شود.

مهدی در مورد برگزاری مسابقه سوپرجام فوتبال ایران گفت: در حال بررسی هستیم. بازی‌های معوقه مقداری تعادل برنامه ما را به هم زده است. به محض اینکه جای معوقه‌ها را پیدا کنیم، زمان سوپرجام را هم اعلام می‌کنیم. این بازی باید برگزار شود اما زمان برگزاری آن منوط به نهایی شدن زمان بازی‌های معوقه است. ما اسامی و زمان اردوی تیم‌ملی را هم باید داشته باشیم تا متناسب با آن برنامه ریزی کنیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جام حذفی سپاهان سوپرجام خوشه طلایی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ بحرین را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

جواد اصغری مقدم بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران که اکنون به عنوان سرمربی در لیگ برتر ایران فعالیت می‌کند در گفت و گو با خبرنگار مهر به بررسی عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا پرداخت و گفت: همه تیم‌ها تلاش می‌کنند که در رقابت‌های آسیایی بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند و طبیعی است وقتی تیمی مثل ایران که به لحاظ فنی بهتر و قدرتمندتر باشد ممکن است در فاز دفاعی عملکرد ضعیف‌تری داشته باشند و فضاهای خالی زیادی در اختیار تیم حریف قرار بگیرد که البته نباید در دیدارهای حساس‌تر این اتفاق بیفتد. در نیمه اول کیفیت لازم را نداشتیم اما در نیمه دوم تیم ایران به لحاظ شخصیتی توانست خودش را پیدا کند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی باید با احساس مسؤولیت بیشتری بازی کنند و همه حریفان را جدی بگیرند. به نظر می‌رسد در این بازی بچه‌های ما بحرین را دست کم گرفته بودند و در هر صورت هدف بردن و کسب ۳ امتیاز و صعود به مرحله بعد بود که به دست آمد. کادر فنی تیم ملی در بازی‌های آینده حتماً آنالیزها را انجام خواهند داد و نقاط ضعف را برطرف می‌کنند. در بازی‌های حذفی تیم‌ها قدرتمند تر هستند. در این ۲ بازی یک مقدار اشتباهات فردی زیاد بود که باید در بازی‌های مرحله حذفی کرد.

وی در خصوص احتمال تقابل ایران برابر ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی گفت: خوب است که زودتر به مصاف ژاپن برویم و این تیم را خیلی زود حذف کنیم. ژاپن تیم منظمی است که کیفیت خوبی دارد اما هیچوقت حریفی نیست که بتواند حرف خاصی برابر فوتسال ایران داشته باشد. پارسال بنا به دلایلی این تیم قهرمان شد اما پتانسیل تیم ایران به مراتب بهتر از ژاپن است. ما تیم ایران هستیم و از حریفان آسیایی ترس نداریم. هدف ما مسابقات جهانی است و هر بار که به مصاف ژاپن برویم باید به راحتی این تیم را شکست دهیم.

کد خبر 6083773

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • عگس| قاب یادگاری علیرضا جهانبخش با دوست آسیایی
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم