Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین شیخ استرکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه چهار هزار و ۸۵۰ مدد جو در قالب سه هزار و ۹۱ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان هستند، اظهار داشت: ۱۹۲ مورد وام خودکفایی با اعتباری بالغ بر بیش از ۶۹ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹ به مددجویان امداد و اقشار نیازمند پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ۳۵ دوره آموزش فنی و حرفه‌ای نیز در سال گذشته برای مددجویان برگزار شد، ابراز داشت: ۴۰ نفر از مددجویان نیز توانستند جذب بازار کار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با اشاره به اینکه در سال گذشته مردم نوع دوست کاشان در قالب کمک‌های مردمی و صدقه بیش از ۲۵ میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کردند، تصریح کرد: در سال گذشته با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای ۷۱ نفر مساعدت در تأمین جهیزیه نوعروسان انجام شد.

وی از تعمیر و تکمیل ۹۸ مورد از منزل و مسکن مددجویان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: برای دو خانواده هم با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال منزل احداث و یا خریداری شد.

تأمین لوازم خانگی برای ۱۱۲ خانواده نیازمند

شیخ استرکی از تأمین لوازم خانگی برای ۱۱۲ خانواده نیازمند با اعتباری بالغ بر ۶۱۰ میلیون ریال در سال گذشته خبر داد و بیان داشت: در مورد اجاره مسکن مددجویان نیز از ۱۱۵ مورد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۱۶ میلیون ریال در سال ۹۹ حمایت‌های لازم انجام شد.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ یتیم زیر نظر کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در سال گذشته تحت پوشش طرح محسنین قرار گرفتند، افزود: در مورد کمک هزینه‌های فرهنگی در قالب کانون، خوابگاه، هزینه تحصیل و غیره نیز بیش از سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال سال گذشته به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شد.

کد خبر 5191050

منبع: مهر

کلیدواژه: کمک مردمی کمیته امداد امام خمینی صدقه ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا ماه مبارك رمضان کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر روز ارتش زلزله ارتش جمهوری اسلامی ایران اردبیل محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 گناوه کمیته امداد امام خمینی اعتباری بالغ میلیون ریال در سال سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۲۷۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان گفت: ارائه خدمات حقوقی، مشاوره‌ای و قضایی به خانوار‌های تحت حمایت یکی از بسته‌های خدماتی این نهاد برای کمک رسانی و رفع مشکلات آنها است و در سال گذشته ۲ هزار و ۷۱۲ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شد.
جواد کرانی با بیان اینکه میز خدمت حقوقی برای کمک به مددجویان در امور حقوقی و ارتقای سطح آگاهی آنان، با هدف جلوگیری از پایمال شدن حقوق مددجویان تحت حمایت تشکیل شده، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۴۹۰ پرونده مددجویان در محاکم قضایی پیگیری شده است.
وی افزود: تنظیم و تقدیم ۵۰۷ لایحه، اظهارنامه و دادخواست به مراجع قضایی و ۷۰ مورد شرکت در جلسات رسیدگی، از جمله اقدامات حوزه حقوقی استان اصفهان در سال گذشته بوده است.
رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان اصفهان، گفت: از دیگر برنامه‌های این حوزه، ارائه آموزش‌های حقوقی به صورت حضوری و مجازی، برای بهره مندی و افزایش سطح آگاهی ۴ هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان بوده است.

دیگر خبرها

  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال
  • بهره برداری از ۲ هزار و ۱۰۶ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان با حضور وبیناری رییس جمهور
  • اهدای ۲ هزار و ۸۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس
  • ارائه ۲۷۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد اصفهان
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • کمک ۱۲۰ میلیارد تومانی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به مددجویان
  • زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود
  • زیرسازی و آسفالت‌ خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر به پایان می‌رسد
  • ایجاد بیش از ۱۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان لرستان