Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - وضعیت کرونا در شهرستان‌های استان کردستان در حالی همچنان قرمز بوده که در صورت تداوم این شرایط در روزهای آینده، از قرمز به سیاه تبدیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، این‌روزها آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در پی ابتلا به ویروس کرونا در استان کردستان به سرعت در حال افزایش است و به گفته مسئولان ستاد استانی مقابله با کرونا در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و جلوگیری از حضور در تجمعات و مراسمات، وضعیت از قرمز به سیاه تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس آخرین آمار رسمی منتشره، در حال حاضر 612 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری، وضعیت 79 نفر وخیم، 294 بیمار جدید در 24 ساعت گذشته شناسایی و 3 نفر جان باخته‌اند که این آمارها نسبت به هفته گذشته به شدت افزایش پیدا کرده است، در طول روزهای 24 تا 29 فروردین ماه جاری 22 نفر( به‌جز امروز 7 نفر، مابقی روزها هر روز 3 نفر) از هم‌استانی‌هایمان بر اثر کرونا در کردستان جان باخته‌اند.

تداوم وضعیت قرمز کرونایی در کردستان/پروتکل‌ها آنچنان که باید رعایت نمی‌شودآمار کرونا در ایران| فوت 405 نفر در 24 ساعت گذشته

در حال حاضر شهرستان‌های سنندج، سقز، بانه، دیواندره، قروه و بیجار در وضعیت قرمز؛ مریوان، دهگلان و کامیاران نارنجی و سروآباد زرد است.

در ادامه جدولی از وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا به تفکیک شهرستان‌های استان کردستان از روز 24 تا 29 فروردین‌ماه جاری را می‌بینید:

انتهای پیام/486/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی غروب سه شنبه در جلسه شورای ترافیک استان سمنان به میزبانی سالن مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه از بازه زمانی ۲۴ اسفندماه لغایت ششم فروردین ماه سال جاری در قیاس با مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش تصادفات فوتی هستیم، ابراز داشت: تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت.

وی ضمن بیان اینکه ۲۶ درصد تصادفات در بازه زمانی ۱۶ الی ۲۰ شب اتفاق افتاده است، افزود: این در حالی که ۶۰ درصد تصادفات رانندگی را واژگونی خودرو به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان ضمن بیان اینکه ۲۳ درصد تصادفات در ساعات ۱۲ الی ۱۶ به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: ساعت ۸ لغایت ۱۲ ظهر نیز در جایگاه سوم بیشترین تصادفات قرار دارد.

بزرگی در ادامه تصریح کرد: به صورت کلی مجموع آمار تصادفات رانندگی جرحی و فوتی طی بازه مذکور در محورهای مواصلاتی استان سمنان به نسبت مدت مشابه سال قبل حدود هشت درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه پلیس ۳۰۰ نقطه حادثه خیز را در تیر رس رصد و نگاه خود قرار داده است، افزود: برای حفظ امنیت با هر گونه تخلفات رانندگی حادثه ساز به طور جد برخورد و خودروهای متخلف توقیف خواهند شد.

کد خبر 6063133

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • ایرانیان چقدر گوشت مصرف می‌کنند؟
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • سرانه مصرف گوشت قرمز به ۷.۱ کیلو رسید
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • جدول پخش فیلم سینمایی نوروز؛ از قاتلین ماه کامل تا زیبای سیاه
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول