Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ۱۵۰ تن سیمان احتکار شده را در تبریز کشف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه عاشورای آذربایجان شرقی 150 تن سیمان احتکار شده را در تبریز کشف کردند.

پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا با هماهنگی دادستان و با حضور کارشناسان اداره صمت، این حجم از سیمان احتکار شده را در یکی انبار‌های شهر تبریز کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشفتگی بازار سیمان در استان چهارمحال و بختیاری ادامه دارد/ احتکار یا کاهش تولید مسئله این استاطلاعات سپاه انصارالمهدی(عج) 2 انبار سیمان را در زنجان کشف کردکمبود سیمان در فارس سرعت اجرای پروژه‌های عمرانی را گرفتکمبود شدید سیمان در استان زنجان/ آیا واسطه‌گران سیمان را قاچاق می‌کنند؟

به گزارش تسنیم، در روزهای اخیر به دلیل اختلاف قیمت بازار و کارخانه، تعدادی از فرصت طلبان اقدام به احتکار سیمان کردند که بخشی از آن توسط سربازان گمنام امام زمان در سپاه آذربایجان شرقی کشف شد.

این کمبود سیمان در بازار و احتکار، منجر به افزایش قیمت و حتی تعطیلی برخی از کارهای عمرانی در استان شده، این در حالی است که کارخانجات فعال سیمان در استان داریم و باید بجای صادارت، نیاز داخلی را تأمین کنند و از افزایش قیمت سیمان در استان جلوگیری کنند.

مردم عزیز استان در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالای اساسی در استان، می‌توانند موضوع را به شماره تلفن 114 اطلاع دهند تا با هماهنگی مقام قضایی با محتکران برخورد شود.

انتهای پیام/111/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گمنام امام زمان سیمان در استان سربازان گمنام سیمان احتکار تبریز کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت موافقت شد تا هم فرایند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت یادآور شد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف دربر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر