Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@19:54:43 GMT

بستری بیماران کرونایی در ورزشگاه صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۱۴۷۰

بستری بیماران کرونایی در ورزشگاه صحت ندارد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الله غلامی سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان با بیان اینکه وضعیت استان اصفهان همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، گفت: تعداد بیماران بستری و مبتلایان به کرونا در این استان با افزایش ۶ برابری نسبت به اسفند ماه سال گذشته رو به رو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ادامه محدودیت‌های کرونایی در اصفهان تا اطلاع ثانوی

او با بیان اینکه با توجه به شرایط فعلی همچنان محدودیت‌های هوشمند کرونایی که دارای پنج بند است در این استان ادامه دارد، ابراز داشت: در صورت تغییر رنگ شهر‌ها در زمینه شیوع کرونا محدودیت‌ها متناسب با رنگ بندی اعمال خواهد شد.

میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اصفهان به ۷۵ درصد رسید

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان اصفهان به ۷۵ درصد رسیده است، تصریح کرد: چنانچه روند کنترل محدودیت‌ها به همین روند ادامه داشته باشد به ۹۵ درصد رعایت پروتکل‌ها طی دو هفته آینده خواهیم رسید.

او در خصوص پر شدن ظرفیت بیمارستان‌ها به ویژه در غرب استان و استفاده از فضای ورزشگاه‌ها برای بستری بیماران ابراز داشت: هنوز به حدی نرسیده‌ایم که بخواهیم از ظرفیت ورزشگاه‌ها برای بستری بیماران در استان استفاده کنیم.

امکان جابجایی مبتلایان کرونا بین شهرستان‌ها وجود دارد

غلامی با بیان اینکه در حال حاضر دو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و علوم پزشکی کاشان در صدد راه‌اندازی بیمارستان‌های جدید هستند، ادامه داد: پس از آن از ظرفیت بیمارستان‌های خصوصی و خیریه‌ای استفاده خواهیم کرد.

او اضافه کرد: همچنین باید توجه داشت که بیمارستان‌های صحرایی در استان راه‌اندازی شده و هیچ بیماری روی زمین نمانده است.

معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان شرایط برای جابجایی بیماران بین شهرستان‌ها را نیز فراهم کرده‌اند، ادامه داد: چنانچه ظرفیت بیمارستان‌ها در شهرستانی تکمیل شود می‌توان بیمار جدید را به شهرستان‌های اطراف منتقل کرد.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا بستری بیماران کرونایی محدودیت های کرونایی استان اصفهان بیمارستان ها محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از فرودگاه اصفهان و رفع محدودیت‌‎های پرواز

دریافت 19 MB کد خبر 6082295

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • تصاویری از فرودگاه اصفهان و رفع محدودیت‌‎های پرواز
  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)