Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز با حضور در محل احداث ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج، روند پیشرفت این پروژه را مورد نظارت وبررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی امروز یکشنبه از نزدیک روند پیشرفت پروژه ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج را مورد بررسی قرار داد وضمن گفتگو با پیمانکار پروژه و مدیرکل ورزش و جوانان استان در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین طی تماس های تلفنی با وزیر ورزش و جوانان و سایر مسئولان مربوطه در سطوح ملی، پیگیری های لازم را در خصوص این پروژه ورزشی ملی انجام داد.

شهبازی از وزیر ورزش و جوانان و پیمانکار این پروژه خواست که تا قبل از پایان دولت نوید راه اندازی این ورزشگاه مهم را به مردم استان بدهند.

استاندار البرز طی بازدید های مستمر به صورت ویژه در خصوص تامین اعتبارات لازم و همچنین روند کار پیمانکار نظارت داشته است.

شهبازی تسریع در تکمیل این پروژه را یک مطالبه جدی مردمی برای البرز دانست و خواستار توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان و جدیت بیشتر از سوی پیمانکار برای سرعت بخشی به اتمام پروژه شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز دولت تدبیر و امید وزارت ورزش وجوانان عزیزالله شهبازی سالن 6هزار نفری کرج ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران

دستور بررسی فوری اتفاقات مسابقات کشتی نونهالان صادر شد.

طرفداری | مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان با صدور ابلاغی به اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، خواستار بررسی فوری و دقیق اتفاقات رخ داده در جریان رقابت‌های کشتی نونهالان این استان شد.

این دستور پس از آن صادر شد که در حاشیه مسابقات کشتی نونهالان در مازندران، شاهد وقوع اتفاقاتی تلخ و تاسف‌بار بودیم. در این حادثه، مربیان یکی از تیم‌ها با سلاح سرد (چاقو) به عوامل برگزاری مسابقات حمله‌ور شدند که واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشت.

مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان در ابلاغ خود، ضمن تاکید بر لزوم بررسی دقیق و موشکافانه این اتفاق، خواستار ارائه گزارشی جامع و مستند از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران شده است. در این گزارش باید ضمن تشریح کامل جزئیات حادثه، نسبت به شناسایی متخلفان و معرفی آنها به مراجع ذیصلاح اقدام شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان مورد پیگیری قرار گرفت
  • نشست پیگیری موضوعات ویژه استان سمنان
  • نشست حل مساله در استان سمنان برگزار شد
  • نشست حل مسئله در استان سمنان برگزار شد
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران