Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:29:07 GMT

هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۱۷۶۵

هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر تشکیل شد

گروه استان‌ها- مدیرکل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر با اشاره به تشکیل هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر گفت: در استان ۱۰ هیئت بازرسی با ۳۵ عضو فعال شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ناصر کرمی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات 28 خرداد ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: در این راستا اقدامات و تمهیدات لازم برای انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با اشاره به تشکیل هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر گفت: صحت، سلامت، و دقت در انتخابات با نظارت بر حسن اجرا آن از اهداف ما است.

مدیرکل بازرسی عملکرد و امور حقوقـی استانداری بوشهر افزود: با تشکیل هیئت بازرسی انتخابات در مرکز استان بوشهر و تشکیل 10 هیئت بازرسی در شهرستان‌ها دبیرخانه آنها فعال شده است.

کرمی با بیان اینکه در استان بوشهر 10 هیئت بازرسی با 35 عضو فعال هستند گفت: 33 نفر در استان بوشهر اعضای دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر است و در این دوره به منظور صیانت از آرای مردم به ازاء هر شعبه اخذ رای یک بازرس و هر 20 صندوق یک سربازرس داریم.

وی، با اشاره به اینکه برای هر شهرستان یک بازرس ویژه با ابلاغ وزیر کشور تعیین شده افزود: برای برخی از شهرستان‌ها که ‌دارای وسعت جغرافیایی و جمعیت بیشتری هستند احتمالاً 2 بازرس ویژه در نظر گرفته می‌شود.

98درصد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی استان بوشهر تأیید صلاحیت شدندشعبه‌های اخذ رأی انتخابات شوراهای اسلامی استان بوشهر 10درصد افزایش می‌یابد1700 داوطلب انتخابات شورای روستا در استان بوشهر ثبت‌نام کردند

مدیرکل بازرسی عملکرد و امور حقوقـی استانداری بوشهر وظیفه اصلی هیئت بازرسی انتخابات را نظارت بر حسن اجرا انتخابات و پیشگیری از هرگونه تخلفات دانست و افزود: مردم چنانچه موارد تخلفی قبل انتخابات، زمان تبلیغات، حین و بعد از انتخابات مشاهده کردند می‌توانند با تلفن 111 و نمابر شماره 33553853 و به سایت دفتر بازرسی استان بوشهر به نشانی SAMAD.O.S.T اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت بازرسی انتخابات استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و موافقت سرپرست فدراسیون شطرنج؛ ایرج صبا از پیشکسوتان این رشته ورزشی، به عنوان سرپرست هیئت شطرنج استان همدان معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان