Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین بابایی روز سه شنبه با اشاره به مشکلات زمین‌های مدیران در محدوده بخش کهریزک به خبرنگاران گفت: زمین های متعلق به  مدیران یکی از معضلات مربوط به ۲ دهه اخیر در بخش کهریزک است که محل مناقشه بین ستاد فرمان حضرت امام (ره) و چند نفر از معارضان بود که بحث حقوقی این مسئله در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه سرفصل بعدی این موضوع، مطالبه سرانه ای شهرداری کهریزک از این زمینها است، اظهار داشت: باتوجه به اینکه این اراضی تفکیک و واگذار شده اما سرانه ها محقق نشده است، مقرر شد مطالبه گری سرانه ای مدیریت شهری به صورت نقدینگی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار کهریزک با بیان اینکه شهرداری مطالبه خود را زمان واگذاری پایان کار یا صدور مجوز پروانه از مالکین احصا خواهد کرد، ادامه داد: طبق برآوردهای انجام شده، میزان مطالبه شهرداری کهریزک ۴۲ میلیارد تومان است که قرار است به صورت حق السهم توسط مالکان تمام ۸۰۰ قطعه زمین پرداخت شود.

بابایی خاطرنشان کرد: در جلسه ای با محوریت شهرداری، سپاه و دستگاه قضایی قرار شد رضایت معارضان جلب و گزارش اصلاحی پرونده مختومه تا اراضی برای واگذاری به مالکان آماده شود.

این مسئول همچنین در خصوص مسکن مهر کهریزک گفت: بحث امنیت، مهمترین مطالبه ساکنان شهرک مسکن مهر است که در این راستا مصوباتی با محوریت دستگاه های اجرایی و مدیریت شهری به تصویب رسید تا امنیت در این شهرک تامین شود.

وی با تاکید بر رفع مشکلات واحدهای مسکن مهر کهریزک اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان، تمام مطالبات ساکنان این شهرک با ۶۱۲ واحد و ۲ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت، اولویت بندی شده و رسیدگی به آنها در دستور کار قرار گرفته است.

بخشدار کهریزک ادامه داد: احصای سندهای مالکیت، مشکلات آب وفاضلاب و تحقق سرانه های محلی از دیگر مطالبات ساکنان مسکن مهر کهریزک است که از سالهای گذشته مورد مطالبه مردم منطقه بوده است لذا با طرح زمان بندی موضوعی اقدامات لازم برای تحقق این مطالبات انجام می شود.

بابایی یادآور شد: احداث فاضلاب توسط اداره آب و فاضلاب، روشنایی معابر توسط شهرداری و ترمیم فنس از جمله مصوبات هستند.

 جلسه پیگیری مشکلات و معضلات مسکن مهر کهریزک با حضور بابایی بخشدار، عباسی رئیس دادگاه، کلهر رئیس شورای بخش و هادی نژاد رئیس شورای شهر کهریزک، سرهنگ کاشفی فرمانده ناحیه حضرت روح الله (ره) و نماینده اهالی شهرک برگزار شد.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری کهریزک مسکن مهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری کهریزک مسکن مهر شهرستان ری کهریزک مسکن مهر اخبار کنکور مسکن مهر کهریزک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری

در جلسه‌ای با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان و معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی این کلان‌شهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برای رفع مشکلات شهری و رفع معضلات زیست محیطی آن، روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی در طیف وسیعی از رشته‌های علمی از قبیل طراحی، برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، مدیریت محیط زیست، حمل‌ونقل و ترافیک شهری به‌کار گرفته شده است.

پیچیدگی مشکلات و معضلات شهری به خصوص در بخش زیست محیطی از جمله مواردی است که باید مورد توجه مدیران شهری و استانی قرار گیرد؛ با توجه به اهمیت این موضوع، آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی این کلان‌شهر در جلسه مشترک منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با مهدی بقایی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه ارزیابی پایداری زیست محیطی شهر اصفهان نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 746028

دیگر خبرها

  • مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل شود
  • هزینه ۵۷۰ میلیارد تومانی تملک در منطقه۷ شهرداری قم
  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی
  • از کارگاه‌های غیرمجاز تفکیک پلاستیک در کهریزک چه می‌دانید؟
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران