Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@09:17:13 GMT

عاقبت نیمکت نشینی استرلینگ؛ ساز جدایی کوک شد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۱۹۸۵

عاقبت نیمکت نشینی استرلینگ؛ ساز جدایی کوک شد؟

ممکن است رحیم استرلینگ تقاضای جدایی از سیتی بدهد و مقصد بعدی او رئال مادرید باشد.

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ مهاجم 26 ساله در هفته های اخیر نیمکت نشین شده است چرا که پپ گواردیولا تصمیم گرفته است که هموطنش فیل فودن را به او ترجیح بدهد.

 

 

 

 

 ستاره انگلیسی سیتی در فصل جاری کمتر از گذشته در ترکیب ثابت قرار گرفته و برخی از بازی های تیمش را از روی نیمکت تماشا کرده و پپ گواردیولا دلیل نیمکت نشینی های رحیم استرلینگ را درخشش بازیکنان دیگر از جمله گابریل ژسوس، ریاض محرز یا فیل فودن عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استرلینگ در دو بازی مقابل دورتموند در چمپیونزلیگ نیمکت نشین بود و در دقایق پایانی بازی چهارشنبه گذشته در آلمان دقایقی به زمین آمد. این بازیکن از نیمکت نشینی خود راضی نیست و به همین خاطر به حضور در رئال مادرید فکر می کند. البته منچسترسیتی به سادگی حاضر به فروش رحیم نخواهد شد چرا که هنوز دو سال تا پایان قرارداد این بازیکن باقی مانده است. 

 

 

 

 

ملی پوش انگلیسی در سال 2015 با مبلغ 44 میلیون پوند از لیورپول به منچسترسیتی پیوست و حالا گفته می شود که سیتیزن ها برای فروش او 80 میلیون پوند می خواهند. 

استرلینگ در این فصل در 42 بازی خود 13 گل به ثمر رسانده است اما به نظر می رسد که از رقابت با فودن چندان راضی نیست چرا که هر دو در پست بال چپ بازی می کنند و فقط یکی از آنها می تواند در ترکیب قرار بگیرد. استرلینگ در سال های اخیر نقش مهمی در منچسترسیتی داشته اما امسال کمی کمرنگ تر شده است.

رئال مادرید رحیم استرلینگ منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید رحیم استرلینگ منچستر سیتی رحیم استرلینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مندی با رئال مادرید در پایان فصل آینده به اتمام خواهد رسید و مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند او را در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به فروش برسانند تا مانع از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد شوند. 

عملکرد این بازیکن در طول دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو هم به هیچ وجه مورد قبول مدیران این باشگاه نبوده است و آنها از سال گذشته در تلاش بودند که بتوانند او را هرچه زودتر به فروش برسانند اما پیشنهاد قابل قبولی برای این بازیکن دریافت نکردند. 

حالا روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده است که دو باشگاه لیورپول و آرسنال به صورت جدی در حال بررسی شرایط این ستاره فرانسوی هستند و احتمالا به زودی پیشنهادی را به رئال مادرید ارائه خواهند داد. گفته می‌شود که آنها تماسی هم با نمایندگان او داشته‌اند. 

مندی که در سال 2019 با قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو از لیون به رئال مادرید پیوست، نتوانست انتظارات را در این تیم برآورده کند اما منابع اسپانیایی مدعی شده بودند که مایل است به حضورش در این باشگاه ادامه دهد و شاید روند جدایی‌اش خیلی آسان نباشد.

دیگر خبرها

  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • شکست سنگین روستوف در شب نیمکت‌نشینی محبی
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی
  • سکوت برناردو در مورد پنالتی جنجالی شکست
  • شوک به رئال مادرید: اسطوره در فکر جدایی!